۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۵۹۸۹۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

جنگ، تخریب، آوارگی و کشتار پیامد جبهه استکبار است

جنگ، تخریب، آوارگی و کشتار پیامد جبهه استکبار است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی با بیان اینکه استعمارگران همیشه با خود جنگ، تخریب، آوارگی و کشتار به همراه دارند، گفت: هیچ آفتی برای بشر بدتر از اندیشه بد، اثر سوء ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در دیدار با جمعی از هم‌رزمان و دوستداران شهید سرلشکر حاج محمدناصر ناصری ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران مؤمن و انقلابی، اظهار داشت: جبهه استکبار به دلیل اندیشه سوئی که دارد همواره با خود جنگ، تخریب، آوارگی و کشتار به همراه دارد.

وی افزود: امروز دنیا در دو قطب مخالف هم قرارگرفته است یکی جبهه ایمان که به پشتوانه خداوند متعال و با پیشوایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دیگری جبهه استکبار به سرکردگی غرب است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی اضافه کرد: این دو جبهه از لحاظ اندیشه و عمل تفاوت‌های بسیار زیادی باهم دارند و در حقیقت دو قطب مخالف یکدیگر هستند.

وی ادامه داد: جبهه ایمان و عقیده بر اساس فطرت، عقل، علم و وحی شکل‌گرفته است و تمام هستی را امانتی از جانب خداوند متعال می‌داند و انسان را به امانت‌داری تشویق می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی تصریح کرد: جبهه استکبار برخلاف جبهه ایمان منهای خداوند متعال است و تمام اندیشه و حرکات آن‌ها بر اساس اقتصاد شکل‌گرفته و همیشه و در تمام صحنه‌ها به دنبال طعمه هستند و فرقی نمی‌کند این طعمه خون انسان‌ها باشد یا تخریب شهرها و کشورها.

وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران که بر اساس جبهه ایمان شکل‌گرفته است عقیده و ایمان آن دفاع از مظلومان عالم است و هیچ کمالی را بالاتر از آن نمی‌داند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی افزود: در حقیقت پیروز میدان جبهه ایمان است؛ چراکه پیروزی با هوچی گری و ویران کردن شهرها به دست نمی‌آید بلکه پیروزی در میدان انسانیت، عقل، علم و در جایگاه وحی به دست می‌آید.

وی اضافه کرد: امروز می‌بینیم که جبهه استکبار به سرکردگی غرب و آمریکای جنایتکار زانوی خود را بر روی گلوی همه ملت‌ها قرار داده و به مردم هیچ کشوری اجازه نفس کشیدن نمی‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ما از هیچ‌چیز نمی‌ترسیم و به تبعیت از مولای متقیان حضرت علی (ع) پیروز میدان می‌شویم؛ چراکه تطمیع، تهدید و چماق برای آدم‌های بی‌ایمان مؤثر است نه برای انسان‌های باایمان./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات