۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۵۷۵۸۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

عفاف و حجاب یکی از سرمایه‌های معنوی جامعه است

عفاف و حجاب یکی از سرمایه‌های معنوی جامعه است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی گفت: عفاف و حجاب یکی از سرمایه‌ها و دارایی‌های معنوی جامعه است که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در دیدار فعالان فرهنگی استان، با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، اظهار داشت: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها مراقب حجاب و عفاف این سرمایه و داشته معنوی باشیم.

وی افزود: امروزه و با نمود جلوه‌های معنوی حجاب و عفاف در جامعه و حتی در جوامع غربی دشمنان اسلام و قرآن که از مخالفان سرسخت حجاب و عفاف هستند هم به دست‌وپا افتاده و با انواع و اقسام تبلیغات فریبنده و رنگین در پی کمرنگ کردن و از بین بردن این سرمایه معنوی هستند.

وی اضافه کرد: در غرب، علیرغم موج سنگین اسلام هراسى و اسلام ‏ستیزى، موج «انتخاب حجاب» فوق‏العاده زیاد است و به‏ طور متوسط روزى 10 نفر محجبه مى‏ شوند كه بسیارى از این افراد، زنان فرهیخته و اقشار تحصیل‌کرده جامعه هستند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی ادامه داد: جالب اینجاست كه خیلى از غربى ‏ها به خاطر حجاب بقیه تعالیم اسلام را پذیرفته و مسلمان شده و مى‏ شوند که قبول این مسئله برای استکبار بسیار گران است.

وی تصریح کرد: باوجود تخریب گسترده علیه حجاب و عفاف، موج حجاب خواهی زنان در غرب، واقعیتى غیرقابل‌ انکار است و تصویب قانون منع حجاب در كشور به ‏اصطلاح مهد دموكراسى، یعنى فرانسه تنها یكى از اقرارهاى عملى نظام سرمایه‏ دارى به این حركت به‏ شدت رو به رشد زنان در غرب است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: «انقلاب ژاكت‏هاى دكمه‏ دار» یكى از کلیدواژه‌های این خیزش در حال وقوع در غرب است زنان محجبه غربى دارند شهید مى‏ دهند و هر نهضت و خیزشى كه شهید داشته باشد به آرمان‏هاى خود به‏ عنوان خون آورد دست می‌یابد.

وی افزود: با توجه به تمام این مسائل باید بدانیم که دشمنان قسم‌خورده ما امروز زخم‌خورده هستند و به همین دلیل در مبارزه باحجاب و عفاف مصمم‌تر از قبل عمل می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز دشمنان و بدخواهان ما تلاش می‌کنند تا با استفاده از تمام امکانات و ابزارهای تبلیغاتی خود غیرت و عفت ما را به تاراج برده و ملت ایران را به ملتی بی‌تفاوت نسبت به ارزش‌های دینی تبدیل کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات