۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۵۶۲۶۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

آمریکا مانع نفس کشیدن تمام ملت‌ها شده است

آمریکا مانع نفس کشیدن تمام ملت‌ها شده است
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: نظام آمریکا تنها پا بر روی گلوی سیاه‌پوستان نگذاشته بلکه در تمام دنیا در هر کجا که وارد شده است، اجازه نداده ملت‌ها به راحتی نفس بکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در دیدار با رؤسای عقیدتی سیاسی نیروی‌های مسلح مستقر در خراسان جنوبی، با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آمریکا در هر نقطه دنیا که وارد شده مانع نفس کشیدن ملت‌ها شده است و این موضوع تنها مختص سیاه‌پوستان آمریکا نیست.

وی افزود: در قاموس این حقوق بشر ابعاد مختلف حقوق بشر ازجمله حق حیات، حق کرامت، حق آزادی، حق امنیت، حق انتخاب، حق حاکمیت ملی، حق زن، حق کودک، حق طبیعت و محیط زیست، معنای دلخواه غربی‌ها را پیدا کند و سازمان‌ها و مجامع و شوراها و معاهدات و قطعنامه‌ها و بیانیه‌ها طبق دستور ایشان تشکیل و تنظیم می‌شود و بازتاب می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: در این نگاه، تشکیل دولت جعلی صهیونیزم حمایت از ملت مظلوم یهود است و اخراج مردم فلسطین و غصب سرزمین مادری مردم عین عدالت است.

وی خاطرنشان کرد: در این مکتب منحط، تروریست‌های اشغالگر سربازان آزادیخواه و مبارزان حماس و جهاد اسلامی تروریست محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: در نگاه حقوق بشر آمریکایی تلاش ایران برای انرژی صلح‌آمیز، امنیت آمریکا را به خطر خواهد انداخت اما جعل و تشکیل گروه‌های سفاک داعش و النصره و القاعده، حمایت از صلح جهانی به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: شگفت این‌که همه این‌ها در لعابی از هنر و ادب و جلوه‌های جذاب رسانه‌ای و اخبار و گزارش‌ها و تحلیل‌های متنوع به خورد مردم دنیا داده می‌شود و چنانچه نیاز باشد در پوششی از ترور و تهدید و حمله و جنایت انجام شود با استتار و بایکوت و سانسور و خبرسازی انحرافی، افکار عمومی از آن منحرف می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: بی‌اعتباری حقوق بشر از نگاه حاکمیت آمریکا و صهیونیسم اگرچه بیشتر جلوه بیرونی دارد اما حقیقت آن است اولین قربانیان خیمه‌شب‌بازی‌های لیبرال دموکراسی غرب، مردم آمریکا در طول تاریخ دویست ساله آن هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی افزود: امروز هم اقشار مختلف مردم آمریکا به‌ویژه سیاه‌پوستان و رنگین‌پوستان زیر یوغ چکمه‌های استکبار نمی‌توانند نفس بکشند و فریاد آن‌ها در تمام جهان طنین‌افکن شده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات