۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۶۵۹۹۴۴
يكى از مراجع عراق؛

میزان همدلی مردم جهان با لبنانی ها موجب تحقیر صهیونیست ها شد

میزان همدلی مردم جهان با لبنانی ها موجب تحقیر صهیونیست ها شد
یکی از مراجع عراق ابراز داشت: بعضی از سیاستمداران غربی انگار کور هستند و در جهان غیر از رژیم صهیونیستی را نمی بینند و همه جهان را برای او می خواهند.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی مرجع تقليد شيعيان عراق در سخنانی پیرامون حادثه انفجار بیروت ابراز داشت: آنچه در منطقه از درگیری های پیاپی رخ می دهد، درگیری بین شیاطین و انسان، بین کسانی که سعی از  بازگشت مردم به ذلت و به تبعیت از آنها و بین افرادی که ولایت خدا را تبعیت می کنند، است. کسانی که جز به استقلال و حاکمیت کشور خود راضی نمی شوند.آنچه از درگیری ها و جنگ ها در منطقه ما رخ می دهد ناشی از دستور این شیاطین و کسانی که استقرار و امنیت را برای کشور نمی خواهند از طریق فریب کارگزاران به ایجاد جنگ و درگیری است.
وی بیان کرد: بعضی از سیاستمداران غربی انگار کور هستند و در جهان غیر از رژیم صهیونیستی را نمی بینند و همه جهان را برای او می خواهند به طوری که فشار ها بر کشور لبنان تابع از پیروی چنین سیاستی است. سیاستی که باید تحت پیروی از آنها باشی و این راهبرد را به هر طریق زشتی دنبال می کنند.
آیت الله مدرسی خاطر نشان کرد: آنچه که در لبنان رخ داد انفجار شدیدی بود که سبب هزاران قربانی و از بین رفتن شهر بیروت شد. به دور از اینکه این حادثه عمدی یا سهوی بود باید گفت حادثه ای به شدت بزرگ بود و کسانی که مسؤول وقوع آن شده  باید مجازات عادلانه خود را در جهان به دست آورند و الا خدا سزای عمل آنها را خواهد داد.
وی با اشاره به میزان همدردی بین المللی با مردم لبنانی افزود: این ابراز همدردی ها نشان از جایگاه لبنان نزد ملت های جهان دارد که دولت های خود را مجاب به ابراز همدردی با لبنان کردند.
وی در پایان بیان کرد: این جو مملو از همدلی و احساس، سبب اعدام شیطان و تحقیر صهیونیست ها شد و بعد از این لبنانی ها بیشتر از صهیونیست ها گلایه می کنند. باید دانست که مردم لبنان زخم ها را التیام می بخشند و چالش ها را پشت سر می گذارند و به بنا و ساختن دوباره کشور خود می پردازند و حلقه های شرارت می چرخند، و کید و دشمنی به خود آنها باز می گردد و مردم منطقه بهای استقلال و عزت خود را می پردازند و ارزش آن به دست خداست همانطور که خداوند وعده داده (وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ)"پیروزی با حزب الله است.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
سلام
لطفا قضیه امام جمعه گرگان را پیگیری بفرمایید
چرا خبرش را برداشتید؟
0
0