۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۶۰۲۹۵

واکنش حماس و جهاد اسلامی به تعطیلی گذرگاه‌های غزه

واکنش حماس و جهاد اسلامی به تعطیلی گذرگاه‌های غزه
جنبش مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی به تصمیم رژیم صهیونیستی برای بستن گذرگاه‌های باریکه غزه و ممانعت از ورود مصالح ساختمانی به این باریکه واکنش نشان دادند.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی گذرگاه کرم ابو سالم را بسته و اجازه ورود مصالح ساختمانی به نوار غزه را هم نمی‌دهد و نتانیاهو همچنان در حال تهدید فلسطینیان است که تمامی این اقدامات در راستای اعمال فشار بیشتر بر غزه و تشدید محاصره آن انجام می‌گیرد.
عبداللطیف قانوع خاطر نشان کرد که داشتن یک زندگی شرافتمندانه و آزادانه حق مردم غزه است و این ملت برای لغو محاصره 14 ساله مبارزه می‌کند و تهدیدات و فشارهای دشمن در برابر عزم و اراده این مردم راه به جایی نخواهد برد.
از سوی دیگر، داود شهاب از رهبران جهاد اسلامی هم تاکید کرد که تشدید محاصره و بستن گذرگاه‌های غزه و جلوگیری از ورود مصالح ساختمانی، سیاستی تجاوزکارانه است که هرگز نمی‌تواند عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف کند.
شهاب اظهار داشت که مردم قهرمان غزه هرگز تسلیم فشار و محاصره دشمن صهیونیستی نمی‌شوند و این محاصره سرانجام برداشته خواهد شد.
وی گفت که جهانیان باید بدانند که ملت فلسطین قادر است تمامی معادلات را بر هم زند و هرگز از حق داشتن زندگی آزاد و شرافتمندانه در سرزمین خود کوتاه نمی‌آید و برای حفظ حقوق ثابت خود و آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند.

منبع مرکز اطلاع رسانی فلسطین 
ارسال نظرات