۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۶۰۳۸۸
از سوی قرارگاه جهادی بقیه الله خوزستان؛

۱۶۰ عدد کولر گازی در میان خانواده‌های نیازمند «عین دو» توزیع شد

۱۶۰ عدد کولر گازی در میان خانواده‌های نیازمند «عین دو» توزیع شد
حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: در بهار امسال ۵۰ دستگاه و در عید غدیر 110 کولر گازی جدید به خانواده‌های نیازمند عین دو اهواز اهدا شد.
حجت الاسلام امین ذوالفقاری، مسؤول قرارگاه جهادی بقیه الله خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه قرارگاه سال گذشته تعهد تعمیر ۷۰۰ خانه سیل زده و محروم را در منطقه عین دو داد، عنوان داشت: ۷۰۷ خانه تعمیر و به صاحبان تحویل داده شد ضمن اینکه در زمینه احداث خانه قول ساخت صدو ده منزل جدید داده شده است.

مسؤول قرارگاه جهادی بقیه الله خوزستان خاطرنشان کرد: ۶۰ خانه جدید تاکنون تکمیل و به صاحبان تحویل داده شد، ۵۰ خانه دیگر در حال ساخت هستند که ان شاءالله در اسرع وقت به بهره برداری خواهند رسید.

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: در راستای رزمایش مؤمنانه، طی یک سال اخیر ده هزار بسته معیشتی میان نیازمندان محروم عین دو توزیع شد، ضمن اینکه در بحث تهیه کولر‌های گازی نیز با کمک خیران و گروه‌های جهادی، اقداماتی صورت گرفت.

وی با اشاره به گرمی هوای استان و نیاز جدی به کولر گازی ادامه داد: سال گذشته ۷۵ دستگاه و در بهار امسال صد و ده کولر گازی متعلق به خانواده‌های کم بضاعت تعمیر شد.

مسؤول قرارگاه جهادی بقیه الله خوزستان با اشاره به اینکه بسیاری از کولر‌ها قابلیت تعمیر نداشتند، اظهار داشت: در بهار امسال ۵۰ دستگاه و در عید غدیر صد و ده کولرگازی جدید به خانواده‌های نیازمند اهدا شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات