۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۴۸۸۸۰
مدیر مدرسه رضویه هویزه مطرح کرد؛

تشکیل قرارگاه بقیه الله برای جمع آوری کمک‌های مردمی ویژه نیازمندان

تشکیل قرارگاه بقیه الله برای جمع آوری کمک‌های مردمی ویژه نیازمندان
حجت الاسلام ساعدی گفت: مؤسسه‌های خیریه و مراکز حمایتی شهرستان هویزه، قرارگاه بقیه الله را برای جمع آوری کمک‌ها و نظم دهی خدمت رسانی به نیازمندان تشکیل دادند.
حجت الاسلام عیسی ساعدی، مدیر مدرسه رضویه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امروز جهانیان شاهد واقعیت تمدن غرب بنا شده برای مادی گری هستند، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش رهبری، تمدن وحشی گری که پشت یک چهره فریبنده و زیبا خود را مخفی کرده است، خودخواهی، چپاول، غارت و پایمال کردن حقوق مستضعفان از جمله واقعیاتی می‌باشد که جهانیان آن را روزانه می‌شنوند و می‌بینند.

مدیر مدرسه رضویه هویزه با بیان اینکه جهانیان با وجود تحریم ها، انتظار عدم موفقیت ایران اسلامی در مدیریت و پیروزی بر مشکلات کنونی را داشتند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی افزون بر گذر از مشکلات، به کشور‌ها و ملت‌های دیگر کمک رسانی می‌کند، این امر مهم جز با حضور ملت و نیرو‌های جهادی و کمک‌های مردمی صورت نگرفت.

امام جمعه موقت هویزه با اشاره بر ضرورت رعایت صددرصدی امور بهداشتی و توصیه‌های مسؤولان بهداشت گفت: در هفته اخیر متأسفانه برخی شهروندان به شهرستان‌های دیگری سفر کرده و به ویروس کرونا مبتلا شدند، آمار ابتلا به این ویروس در حالت تنازلی است؛ امیدواریم بارعایت تذکر‌های بهداشتی و مسئولان امنیتی و اخیار بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

حجت الاسلام ساعدی با بیان اینکه در غیر ضرورت از منزل خارج نشویم، ادامه داد: مراسم‌های شادی را به تأخیر بندازیم و یا در صورت برگزاری از حضور در آن‌ها امتناع کنیم؛ مراسم‌های فاتحه خوانی را به صورت بسیار جزئی و مختصر برگزار کنیم تا بتوان از گسترش این بیماری در شهرستان جلوگیری شود.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبری مبنی بر استمرار حرکت‌های جهادی و کمک رسانی گفت: اخیار و مؤسسه‌های خیریه و مراکز حمایتی شهرستان هویزه، قرارگاه بقیه الله را برای جمع آوری کمک‌ها و نظم دهی برای خدمت رسانی به نیازمندان در شهرستان تشکیل دادند.

مدیر مدرسه رضویه هویزه با دعوت از افرد توانا برای تقدیک کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به مراکز حمایتی شهرستان بیان داشت: این مراکز با هماهنگی قرارگاه بقیه الله شهرستان هویزه خدمات را به خانواده‌های نیازمند خواهند رساند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات