۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۶۰۶۵۷
۲۰ شهریور؛

آزمون کتبی مدرسه علوم دینی حضرت خدیجه سنندج برگزار می شود

آزمون کتبی مدرسه علوم دینی حضرت خدیجه سنندج برگزار می شود
مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) سنندج گفت: آزمون کتبی مدرسه علوم دینی اهل سنت خدیجه (س) سنندج ۲۰ شهریور برگزار می‌شود.

غزاله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه در هر سال شاهد استقبال خوب خواهران در بحث ثبت نام و پذیرش در مدرسه علوم دینی اهل سنت حضرت خدیجه (س) سنندج هستیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران اهل سنت خدیجه (س) سنندج گفت: از ابتدای ماه جاری شرایط پذیرش طلاب خواهر در این مدرسه علمیه از طریق رسانه ها، بنر و... به صورت کامل در سطح شهر سنندح و استان اطلاع رسانی است.

این استاد حوزوی ادامه داد: برای پذیرش طلاب جدید شرایطی را مصوب کرده ایم و امیدواریم که استقبال از این ثبت نام به مانند سالهای گذشته از سوی خواهران مطلوب باشد.

مرادی به برخی از این شرایط اشاره کرد و گفت: التزام عملی به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی، برخورداری از صلاحیت‌ های اعتقادی و اخلاقی، مدرک تحصیلی دیپلم و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه از شرایط جذب و پذیرش در این مدرسه علوم دینی اهل سنت سنندج می باشد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران اهل سنت خدیجه (س) سنندج افزود: طلابی که در این مدرسه پذیرش می شوند می توانند از خدمات مورد نیاز برخوردار شوند.

این استاد حوزوی به برخی از این خدمات اشاره کرد و بیان داشت: بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی، اعطای مدرک تحصیلی رسمی، استفاده از خدمات مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان، دریافت کمک هزینه تحصیلی، خوابگاه و... از جمله این خدمات است.

مرادی در ادامه عنوان کرد: تا هفته آینده یعنی پایان وقت اداری روز 31 مردادماه جاری داوطلبین می توانند در آزمون کتبی این مدرسه ثبت نام کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران اهل سنت خدیجه (س) سنندج گفت: آزمون کتبی مدرسه علوم دینی اهل سنت خدیجه (س) سنندج 20 شهریور جاری برگزار می شود.

این استاد حوزوی گفت: همچنین زمان آزمون مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون کتبی از تاریخ 24 تا 27 شهریورماه برگزار می شود.

مرادی خاطرنشان ساخت: داوطلبین شرکت در این آزمون می توانند برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره تلفن های ۰۸۷۳۳۱۶۰۰۶۱ و ۰۸۷۳۳۱۵۳۰۱۱ و ۰۸۷۳۳۱۵۳۰۱۲ تماس بگیرند و یا اینکه به سایت taha.dmsonnat.ir مراجعه کنند./1403/ت304/ب1

ارسال نظرات