۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۶۰۶۶۲
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان مطرح کرد؛

ضرورت جلوگیری از نهادینه شدن رانت خواری در ادارات

ضرورت جلوگیری از نهادینه شدن رانت خواری در ادارات
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: باید از نهادینه شدن رانت خواری در ادارات جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم که مدیران از پست خود سوءاستفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، محمود الله مرادی امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور اعضای این ستاد در  شهرداری سنندج برگزار شد، اظهار داشت: احیا و ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص به یک ستاد یا فرد خاص نیست، بلکه همه در بحث انجام و ادای این فریضه الهی مسؤولیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: کسی نمی تواند منکر برخی از مشکلات در سطح شهر سنندج شود، اما وجود این مشکلات نباید هرگز کارهای انجام گرفته را به دست فراموشی بسپارد.

الله مرادی عنوان کرد: باید در معرفی امر به معروف و نهی از منکر به گونه ای عمل کنیم که خود جامعه در انجام این فریضه پیشقدم شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: کارکردهای شهرداری سنندج در طول سال برای همه ما روشن و هویداست و نمی توان این خدمات را نادیده گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: باید بتوانیم که از نهادینه شدن رانت خواری در ادارات جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم که افراد و مدیران از پست خود خدایی ناکرده سوءاستفاده کنند.

الله مرادی ادامه داد: یکی از مسایلی که اکنون به عنوان دغدغه خانواده ها و مردم مومن کردستان شده است، مساله حجاب و پوشش برخی از بانوان می باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در پایان سخنان خود تاکید کرد: همه چه افراد حقیقی و چه حقوقی در نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بسیار مسؤولیم و در این زمینه نباید کم کاری داشته باشیم./1401/پ310/ب1

ارسال نظرات