۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۶۶۰۷۲۸

نرم افزار نوای حرم در آستان علی ابن باقر رونمایی شد

نرم افزار نوای حرم در آستان علی ابن باقر رونمایی شد
در مراسمی که با حضور اعضای مؤسسه فرهنگی یاسین امین قم در آستان مقدس علی ابن باقر(ع) برگزار شد، از نرم افزار نوای حرم رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسلم محمودزاده رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان بعد از ظهر امروز در آئین رونمایی از نرم افزار نوای حرم که در آستان مقدس علی ابن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان برگزار شد، گفت: این نرم افزار برای نخستین بار تولید شده است.

وی افزود: این نرم افزار نتیجه استفاده بهینه از تکنولوژی جدید امروزی است و نرم افزاری جامع و کامل از ویژه برنامه‌های اذان گاهی، مناجات، قرآن و به ویژه برنامه‌های مذهبی و مناسبتی، احادیث، ادعیه، احکام و مسائل شرعی، حضرت شناسی و آداب زیارت است که از بهترین منابع تهیه و با نریشن بسیار زیبایی تهیه و تکمیل شده است.

محمودزاده ادامه داد: این نرم افزار حدود یکسال با همکاری آستان مقدس علی بن باقر(ع) و مؤسسه فرهنگی یاسین امین قم با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ساعت کار مهندسی و برنامه نویسی و بهره مندی از بیش از ۲ هزار فایل صوتی مرتبط تهیه شده است.

وی افزود: این نرم افزار هوشمند قابلیت نصب روی تلفن همراه به عنوان یک اپلیکیشن را دارد و هر لحظه و ساعت قبل از اذان نرم افزار فعال و بصورت هوشمند و اتوماتیک براساس زمان موجود تا اذان و براساس اولویت‌های از قبل تعریف شده نسبت به تنظیم ویژه برنامه‌های خاص مورد نیاز اقدام و پخش می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان یادآور شد: این نرم افزار همانند رادیو معارف در بقاع متبرکه کاربرد دارد و ان شاءالله در سایر بقاع متبرکه نیز ازاین نرم افزار بهره برداری خواهد شد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات