۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۶۰۸۰۳

کتاب «از فیضیه تا الرشید» منتشر شد

کتاب «از فیضیه تا الرشید» منتشر شد
کتاب «از فیضیه تا الرشید» تاریخ شفاهی مجاهد انقلابی و آزاده دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، عباس زارع در آئین رونمایی از کتاب «ازفیضیه تا الرشید» تاریخ شفاهی مجاهد انقلابی و آزاده دفاع مقدس حجت الاسلام محمدحسن جمشیدی، گفت: رونمایی از کتاب در حوزه ایثار و شهادت یکی از فعالیت‌های کمیته فرهنگی و انتشارات ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و انتشارات پیام مازندران انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بابیان اینکه ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی باید در بین جوانان و نوجوانان امروز نهادینه شود، اظهار کرد: می‌طلبد برای خنثی کردن هجمه‌های فرهنگی دشمن، فرهنگ ایثار و شهادت را با بازگو کردن خاطرات و مجاهدت های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای فرزندان این مرز و بوم که جنگ تحمیلی را از نزدیک درک نکردند، تبیین کنیم.

زارع بیان کرد: کتاب «از فیضیه تا الرشید» یک سند تاریخی و اجتماعی در حوزه دفاع مقدس است و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها ی فرهنگی زمینه جمع آوری و نشر خاطرات دوران دفاع مقدس بیش از پیش فراهم شود.

وی گفت: انتقال دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان، مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است و ما این موضوع را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم./826/د102/ق

ارسال نظرات