۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۶۶۰۹۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

مراسم عزاداری سیدالشهدا تعطیلی ندارد

مراسم عزاداری سیدالشهدا تعطیلی ندارد
حجت الاسلام قدرتی گفت: این دوگانگی یا عزای سیدالشهدا یا حفظ جان مردم را قبول نداریم و مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و روضه ها به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال در همه شهرهای لرستان مراسم و مجالس عزاداری محرم و روضه‌های خانگی بین بانوان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل به پروتکل های بهداشتی ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: در راستای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا بانیان مجالس عزای سیدالشهدا(ع) مراسم عزاداری را در فضای باز همچون حیاط منازل یا در کوچه‌ها برگزار کنند.

وی با بیان اینکه عزاداران حسینی به پویش هر منزل یک پرچم و هر منزل یک حسینیه بپیوندند، تأکید کرد: این مهم در حفظ سلامتی مردم با توجه به شرایط حاکم در جامعه ضروری است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به تلاش دشمن در زمینه کم رنگ کردن ارزش ها در جامعه با توجه به شرایط پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا بیان کرد: باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

وی افزود: باید مراسم عزاداری محرم به بهترین شکل برگزار شود و در مقابل سلامتی مردم نیز حفظ شود و در سایه این مهم که نیازمند مدیریت، تعامل، همکاری و برنامه ریزی است، توطئه های دشمنان نقش برآب شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: این دوگانگی «یا عزای سیدالشهدا یا حفظ جان مردم» را قبول نداریم؛ عزاداری شهادت امام حسین(ع) بایستی با حفظ جان مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی گفت: برگزاری روضه‌های محرم به قوت خود باقی است و رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات