۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۶۰۹۸۸
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

رهنمودهای رهبری سبب ایجاد عزم ملی برای کمک به محرومان شد

رهنمودهای رهبری سبب ایجاد عزم ملی برای کمک به محرومان شد
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تقویت حرکت های خداپسندانه و انسان دوستانه در کشور برای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مراسم اعطاء چهل جهیزیه ستاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به زوج های جوان نیازمند استان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در این مراسم با تقدیر از حرکت ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در کمک به نیازمندان و محرومان جامعه گفت: این اقدام خداپسندانه در شرایط خاص کرونایی کشور بسیار قابل توجه است.

وی با بیان این که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا خانواده های محروم و نیازمند جامعه با مشکلات بسیاری مواجه شدند، ادامه داد: خوشبختانه با اجرای طرح های حمایتی نظیر کمک مؤمنانه و مواسات به بخشی از نیازهای این اقشار پاسخ داده شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که کمک به زوح های جوان به منظور آغاز یک زندگی مشترک بسیار ارزشمند و پسندیده است، خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با این اقدام خود توانست بخش مهمی از مشکلات یک زوج جوان را رفع کند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که ویروس حقیر و خطیر کرونا علیرغم همه مشکلاتی که برای کشور و مردم ما به وجود آورد، بسترساز وحدت و همبستگی ملی در جامعه شد، تصریح کرد: در طول ماه های اخیر گروه های جهادی و مردمی و همچنین نهادهایی نظیر سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه همصدا و همگام شدند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که این همبستگی ملی برای کمک به نیازمندان جامعه به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: چنین حرکت ملی در هیچ جای جهان تاکنون دیده نشده و منحصر به ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تقویت حرکت های خداپسندانه و انسان دوستانه در کشور تأکید کرد و افزود: باید با یک عزم ملی تلاش کنیم مشکلات مردم در دوران سخت کرونایی به حداقل ممکن برسد.

حمید مردانیان، نماینده بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نیز در این مراسم با اشاره به این که در این طرح 40 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند استان تحویل داده خواهد شد، گفت: جهیزیه های تامین شده شامل ١٦ قلم کالای اساسی از جمله یخچال، فرش، سرویس خواب، اجاق گاز و ظروف است.

وی با بیان این که بنیاد احسان تا پایان امسال برای پنج هزار زوج جوان و نیازمند کشور جهیزیه تأمین خواهد کرد، افزود: بنیاد احسان در دو سال اخیر 12 هزار جهیزینه برای زوج های جوان کشور تأمین کرده است./950/پ310/ب1

ارسال نظرات