۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۶۱۰۰۴
بسیج مکتب نرجس در بیانیه ای مطرح کرد؛

تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی در تغییر چهره جنایتکارانه خود

تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی در تغییر چهره جنایتکارانه خود
بسیج مکتب نرجس در بیانیه ای با اشاره به تلاش بی نتیجه اسرائیل غاصب برای تغییر چهره جنایتکارانه خود در توافق با کشورهای منطقه، تحریم رابطه با اسرائیل را پابرجا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بسیج مکتب نرجس در پی توافقات اخیر امارات و اسرائیل جنایتکار بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم      

«و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین»                    

استکبار جهانی بار دیگر بر طبل توطئه می نوازد. او در اوهام خود بدنبال نقشه دیگری همچون گذشته است، وهم و خیال او را برداشته که منفورترین و سفاکترین جلاد بشریت که رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی اسرائیل غاصب را در منطقه و بین الملل از طریق حامیان رسانه ای و تبلیغاتی او را به چهره ی دیگری تبدیل کنند و بگویند فصل تحریم رابطه با اسراییل تمام شده است و منطقه در پرتو این توافق متحول خواهد شد و رابطه امارات و اسرائیل اولین آن است و به تدریج کشورهای دیگر منطقه در پرتو این توافق متحول خواهند شد. 

با هیاهوی تبلیغاتی این زمینه را به زور به دیگران و با فریبکاری ایجاد کنند.                                             

ما پیروان خمینی کبیر (ره) و نایب برحق امام زمان (عج) مقام معظم رهبری و در ادامه راه شهید عزیز سلیمانی به همه ی دسیسه گران و جنایتکاران ترامپ و نتانیاهو و... و به کشور امارات می گوییم: تحریم رابطه با اسرائیل همچنان باقیست.

چند نکته:

۱- امارات می دانند ایران همسایه ای بزرگ و قوی است و بدون رضایت آن زندگی برای امارات سخت خواهد شد. ۲- مواضع خوبی سازمانهای فلسظینی و اردن گرفته اند ۳- آیا این توافق می‌خواهد به موقعیت ترامپ و شانس او در انتخابات کمک کند. و اینکه نشان دهد معامله قرن پر سروصدای او کاملا بی نتیجه و بی فایده نبوده است.

۴_ نتانیاهو هم از ناحیه عدم اجرای وعده انتخاباتی اش برای الحاق کرانه باختری و هم کرونا و اوضاع بد اقتصادی تحت فشار است. تظاهرات علیه او بطور مرتب در اسرائیل برگزار می شود و این که مردم اسراییل از شیوه برخورد قوه قضائیه با پرونده های فساد نتانیاهو ناراضی هستند و این نارضایتی ها احتمال سقوط او را بیشتر کرده است!


ای دشمنان قسم خورده اسلام هر چه توان دارید بکار گیرید ولی بدانید ((يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ)) ((وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ))

چه زیبا گفت ولی مقتدر جامعه امام خامنه ای که بزودی نماز را در قدس خواهیم خواند و اقامه نماز در قدس شریف یعنی به زیر کشیدن حکومتهای پوشالی لیبرال -دمکراسی و قدرتمندان ثروت و غارت، ظالمان عالم و حرکت بسوی جلوه گر نور الهی امام زمان علیه السلام./864/ت304/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات