۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۶۱۰۵۹
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

استقرار مبلغان در ۶۴ منطقه روستایی بروجرد

استقرار مبلغان در ۶۴ منطقه روستایی بروجرد
حجت‌الاسلام جعفرپور گفت: در راستای بهره مندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان، امکانات لازم برای استقرار مبلغان در ۶۴ منطقه روستایی که بالای ۱۰۰ خانوار هستند، فراهم شده است.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فراهم ساختن زمینه حضور روحانیان در مناطق روستایی از جمله برنامه های تبلیغات اسلامی است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد اعزام و استقرار روحانی در مناطق شهری و روستایی به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار را از وظایف مهم تبلیغات اسلامی خواند و افزود: حضور مبلغان برای ارتقای معنویت و فرهنگ ضروری است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای رواج آسیب های اجتماعی و به گمراهی کشاندن نسل جوان گفت: حضور مبلغان و انجام فعالیت های تبلیغی خنثی کننده هجمه ها و آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام جعفرپور ادامه داد: تعدادی از خانه‌های عالم شهرستان بروجرد خالی از روحانی است و باید از ظرفیت روحانیان در این مناطق بهره مند شد.

وی خاطرنشان کرد: فراهم کردن امکانات لازم در روستاها می‌تواند به حضور مستمر روحانیون در این مناطق کمک کرده و اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی را ارتقا بخشد.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد بیان داشت: ۶۴ روستای بالای ۱۰۰ خانوار در شهرستان بروجرد ظرفیت لازم را برای حضور مبلغان دارند.

وی عنوان داشت: حضور روحانیان و مبلغان می تواند در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و ارتقای اخلاق و معنویت در مناطق مؤثر باشد./9451/ت210/ب1

ارسال نظرات