۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۶۱۰۷۵
از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان صورت می گیرد؛

خدمات مشاوره برای طلاب در زمینه مشاغل خانگی و زودبازده

خدمات مشاوره برای طلاب در زمینه مشاغل خانگی و زودبازده
حجت الاسلام کلاه کج گفت: برای مشاوره و راهنمایی طلاب در زمینه مشاغل خانگی و زودبازده، نماینده‌ای از طرف فنی و حرفه‌ای با مرکز خدمات همکاری می کند.
حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در شرایط کنونی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به اقامه مجالس عزا بپردازیم تا با حفظ سلامتی خود به پاسداشت شعائر دینی و مذهبی اقدام کرده باشیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود در راستای کارآفرینی طلاب و خانواده هایشان عنوان داشت: دیداری با مدیرکل فنی و حرفه استان صورت گرفت تا از ظرفیت این مراکز در زمینه‌های آموزسی بهره برده شود که در این باره قول مساعد داده شد.

این مقام مسؤول بیان داشت: وظایف و مشترکات میان مرکز خدمات و فنی و حرفه‌ای وجود دارد، از سوی دیگر پیشنهاد‌هایی برای افزایش تعامل و همکاری‌ها ارائه شد.

حجت الاسلام کلاه کج گفت: مقرر شد تفاهم‌نامه‌های مشترک بین مرکز خدمات حوزه و اداره کل فنی و حرفه‌ای و کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان منعقد شود تا زمینه استفاده از خدمات سازمان با تخفیفات ویژه فراهم شود.

وی بیان داشت: تصمیم بر آن شد تا برای مشاوره و راهنمایی طلاب در زمینه مشاغل خانگی و زودبازده، نماینده‌ای از طرف فنی و حرفه‌ای با مرکز خدمات همکاری داشته باشد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان همچنین به دیدار با مدیر اداره جهاد کشاورزی اهواز اشاره کرد و گفت: در این دیدار درباره راه‌های گسترش همکاری دو مجموعه در حمایت از حوزویان کارآفرین و استفاده از ظرفیت اداره جهاد کشاورزی در بخش مشاغل خانگی خانواده طلاب بحث و تبادل نظر شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با بیان شرایط اقتصادی کنونی کشور و با تأکید بر لزوم توانمند سازی افراد جامعه با هدف اشتغال‌زایی و رونق تولید، گفت: اداره جهاد کشاورزی می‌تواند با همکاری مرکز خدمات بستری مناسب برای حمایت از حوزویان کارآفرین ایجاد کند./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات