۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۶۱۱۷۹

همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه، غیرحضوری برگزار می‌شود

همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه، غیرحضوری برگزار می‌شود
کرمانشاه - دبیر استانی مجمع جهانی حضرت علی اصغر مهمترین برنامه‌های محرم امسال را افزایش شعور حسینی عنوان کرد و گفت: همایش شیرخوارگان حسینی امسال غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، فرهاد دوستی اظهار داشت: با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا و اهمیت سلامت مادران و کودکان، برنامه شیرخوارگان حسینی در سال جاری همانند سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد و با همکاری صدا و سیما جمهوری اسلامی قصد داریم هر خانه را تبدیل به یک حسینیه کنیم و با استفاده از این فضا مراسم شیرخوراگان حسینی را در منازل مردم برگزار کنیم.

وی ادامه داد: حضور جمعیت در هر برنامه زمینه‌ساز ایجاد انگیزه و شور مضاعف است اما با توجه به شرایط جدید، افزایش شعور حسینی، بینش و بصیرت دینی در بین مردم اصلی‌ترین هدف ما در محرم سال‌جاری خواهد بود و با این رویکرد قصد داریم از این تهدید یک فرصت بسازیم.

دبیر استانی مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) اضافه کرد: هر ساله ترافیک بالای برنامه‌های پرشور محرم و ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع) باعث شده بود که پرداختن به نشست‌های اندیشه‌ورزی و بصیریت‌افزایی سخت و غیرممکن باشد، اما محدویت‌های ایجاد شده ناشی از شیوع این ویروس منحوس فضای لازم جهت پرداختن به این برنامه‌ها را بیش از پیش برای ما فراهم کرده است.

وی با بیان این مطلب فضای مجازی یکی از محورهای فعالیت مذهبی در سال جاری خواهد بود، گفت: با استفاده از فضای مجازی و راه‌اندازی چند پویش مذهبی در این فضا قصد داریم هشتک‌های تبدیل به ترند کنیم و همچنین از مادران می‌خواهیم که عکس شیرخوراگان خود را برای ما ارسال کنند.

دوستی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که در سال جاری مدنظر ما قرار گرفته است، شهادت دوست و مجاهد عزیز مصطفی اخلاقی و عدم حضور در محرم سال جاری است، به همین منظور قصد داریم ثواب برنامه‌های مربوط به شیرخوراگان حسینی را به روح این مجاهد بزرگوار تقدیم کنیم./1400/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات