۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۶۱۲۶۵
با پیام آیت الله مکارم شیرازی؛

رادیو محرم آغاز به کار کرد

رادیو محرم آغاز به کار کرد
چهارمین سال فعالیت رادیو محرم با پخش پیام صوتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی و سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه رسماً آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، چهارمین سال فعالیت رادیو محرم با پخش پیام صوتی آیت الله مکارم شیرازی و سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه مراسمی که عصر امروز در سالن کوثر صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد، رسماً آغاز شد.

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در پیام صوتی خود به مناسبت آغاز به کار این رادیو با بیان اینکه حفظ و تقویت عزاداری ماه محرم در شرایط کنونی یک وظیفه شرعی است، عنوان کرد: در عین برگزاری با شکوه مراسم ماه محرم باید محدودیت های بهداشتی موجود نیز موکدا رعایت شود.

آیت الله اعرافی نیز واقعه عاشورا را گنج عظیم از روح مقاومت دانست و گفت: با بهره‌گیری از این گنج عظیم می‌توان روح مقاومت و تاب آوری را در جامعه افزایش داد و بر بسیاری از مشکلات ناشی از انتشار کرونا در جهان فائق آمد.

کاویانی مدیر رادیو محرم هم ارائه الگوی فاخر عزاداری با نگاه ویژه به عزاداری سنتی را از اهداف رادیو‌محرم خواند و افزود: دشمنان همواره به دنبال ایجاد انحراف در عزاداری ها بوده اند و به لحاظ فکری و محتوایی حساب ویژه ای روی آن باز کرده اند.

رادیو محرم با شعار حسینیه به وسعت دل‌ها از ۳۰ مرداد به صورت ۲۴ ساعته به پخش برنامه‌های متناسب با این ماه خواهد پرداخت؛ علاوه بر آن شنوندگان می‌توانند برنامه‌های رادیو محرم را از طریق اپلیکیشن ایران صدا و همچنین در قالب رادیو نما دریافت کنند.

با هماهنگی‌های صورت گرفته موج تاکسی‌های کشور بر روی رادیو محرم تنظیم شده و نیز در ساعت خاصی از صبح و عصر هر روز از طریق سیستم صوتی شهرها رادیو محرم میهمان مردم کشور خواهد بود./1350/پ203/ف

ارسال نظرات