۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۶۶۱۲۸۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ملتی که قدرت دفاعی ندارد تسلیم است

ملتی که قدرت دفاعی ندارد تسلیم است
آیت الله سلیمانی گفت: ملت و کشوری که قدرت دفاعی نداشته باشد خوار و ذلیل است در برابر دشمن تسلیم و محکوم به فنا و نابودی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پنجشنبه شب در آستانه روز پزشک و نخستین یادمان شهید دکتر مجید فرهاد، شهید مدافع سلامت که در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی برگزارشد، گفت: ملتی سربلند و زنده و پویا است که از قدرت دفاعی توانمندی برخوردار باشد.

به گفته وی ملت و کشوری که قدرت دفاعی نداشته باشد خوار و ذلیل است و در برابر دشمن تسلیم و محکوم به فنا و نابودی است.

آیت الله سلیمانی گفت: ملت ایران مقاومت و قدرت خود را در سه مرحله دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از سلامت به رخ جهانیان کشیده است.

وی ادامه داد: در دوره دفاع از حرم و دوره‌ای که تفکر ددمنشانه داعش در صدد تخریب نماد‌های ارزشی ولایت بود حرمین شریفین زینب کبری (س) و حرم حضرت رقیه (س) را در سوریه مورد هجمه قرار دادند، اما جوانان مدافع حرم جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از حرمین شریفین دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: جوانان کاشانی در دوران دفاع مقدس برای تمامیت ارضی و عزت نظام و در اطاعت از امام امت و رهبری جانانه وارد عرصه دفاع شد و نزدیک به ۲ هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و بعد از آن نیز در دوره دفاع از حرم، کاشان حدود ۷۰ شهید را تقدیم اسلام کرده است.

به گفته وی مردم ایران در دفاع از سلامت و پدیده کرونا آزمایش مهمی در برابر جامعه بشری پشت سر گذاشتند و خوش درخشیدند، اما برخی جوامع بشری به اصطلاح پیشرفته از جمله آمریکا در عرصه دفاع از سلامت ناتوان نشان دادند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از سلامت خوش درخشید و مورد ستایش دوست و دشمن قرار گرفت، افزود: با شیوع کرونا ملت بسیجی ایران از همه اقشار جامعه وارد عرصه دفاع از سلامت شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در عرصه دفاع از سلامت پزشکان از جمله شهید والامقام دکتر مجید فرهاد نه از روی احساس وظیفه بلکه از روی عقیده جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: در دفاع از سلامت پرستاران و کادر درمانی و مردم مانند یک سردار و امیر و الگو و اسوه، بسیجی وار وارد میدان مقابله با کرونا و دفاع از سلامت مردم و جامعه شدند./۱۳۰۷/پ310/ف
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات