۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۶۶۱۳۱۹
نماینده، ولی فقیه در کاشان:

نباید گرانی‌ها را به پای حساب انقلاب نوشت

نباید گرانی‌ها را به پای حساب انقلاب نوشت
اصفهان ـ آیت الله سلیمانی گفت: حساب انقلاب اسلامی و رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی از گرانی‌ها جدا است و انقلاب را نباید با گرانی و مشکات ناشی از گرانی‌ها معامله کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی جمعه شب در زیارت امامزاده عبدالله لتحر در جمع مردم منطقه لتحر برگزارشد، گفت: مراقب باشیم به بهانه کرونا ازاباعبدالله جدا نشویم و اجازه ندهیم هیچ بهانه‌ای ما را از امام حسین جدا کند.

وی افزود: قبول داریم کرونا خطرناک است و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم و موارد بهداشتی را در دستور کار قرار می‌دهیم، اما محرم را نمی‌توانند ازما بگیرند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با سرمایه‌هایی همچون شهدا و خانواده معظم شهدا حفظ و حراست شده است، گفت: مراقب باشید گرانی‌ها که نباید وجود داشته باشد و مردم نباید با مکل معیشتی روبرو باشند، ما را از انقلاب دور نکند.

به گفته وی حساب انقلاب اسلامی و رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی از گرانی‌ها جدا است و انقلاب را نباید با گرانی و مشکات ناشی ار گرانی‌ها معامله کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اگر بخواهیم حسینی زندگی کنیم و حسینی بمانیم باید همه توان خود را فقط به خاطر رضایت خدا به پای انقلاب بیاوریم.

وی افزود: کاشان دیار ایمان و اخلاص با بیش از یکهزار و ۷۰۰ شهید و ۷۰ سردار شهید دوران دفاع مقدس و حدود ۷۰ شهید دفاع از حرم و جانبازان و ایثارگران زیادی که دارد نقش مهمی در پاسداری از انقلاب دارد.

آیت الله سلیمانی همچنین با تقدیر از کمک‌های مومنانه مردم مومن کاشان در دروه کرونا به نیازمندان، گفت: مردم کاشان بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کرده اند و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اواخر دهه ۴۰ و ابتدای دهه ۵۰ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مدتی را در خدمت مردم منطقه لتحر کاشان بودم، گفت: از اینکه مردم این خطه در آن دوره به من اعتماد کردند تقدیر و تشکر می‌کنم./۱۳۰۷/پ202/ف
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
دولت بسترهای فسادزا را باز می‌گذارد عدلیه با مفسدین برخورد کند!
0
0