۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۶۱۳۵۱
مسگرزاده تشریح کرد؛

فعالیت‌های تبلیغی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری در محرم ۹۹

فعالیت‌های تبلیغی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری در محرم ۹۹
تهران - مسگرزاده برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی ماه محرم مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) را تشریح کرد و گفت: این حوزه در سطح بین‌الملل نیز فعالیت‌های تبلیغی دارد.

سرکار خانم، سمیه مسگرزاده معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح برنامه‌های فرهنگی تبلیغی ماه محرم این مدرسه علمیه پرداخت و گفت: به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان مراسم عزاداری به مدت ده روز در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم سرکار خانم مافی استاد حوزه و دانشگاه از روز جمعه 31 مردادماه لغایت 9 شهریورماه رأس ساعت 9 صبح به‌صورت آنلاین برای طلاب به سخنرانی خواهد پرداخت.

مسگرزاده به دیگر اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی این مدرسه علمیه اشاره و بیان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان به تجهیز طلاب، مبلغات و فعالان فرهنگی به دانش و مهارت انجام تبلیغ دینی با محوریت ماه محرم اشاره کرد در یک دوره آموزشی که به‌صورت آنلاین برگزار شد شرکت‌کنندگان با نحوه تبلیغ معارف دینی در فضای مجازی آشنا شدند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) به برگزاری مراسم سیاه‌پوشان اشاره کرد و گفت: مراسم سیاه‌پوشان حوزه علمیه با حضور مدیریت محترم سرکار خانم دیانتی برگزار شد.

وی افزود: توزیع پرچم بین مردم جهت نصب بر سر در منازل و مغازه‌ها، پخش cd سخنرانی و مداحی جهت احیا روضه‌های خانگی با اعضای خانواده، دیدار با مدافعان سلامت به مناسبت روز پزشک با پرچم امام حسین(ع) و اهدای نمک تبرک امام رضا(ع) و پرچم ازجمله برنامه‌های فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) بود که بخشی از آن تاکنون اجرا شده است.

مسگر زاده گفت: همچنین یازدهم ماه محرم همزمان با روز تجلیل از اسرا و مفقودان نشستی با موضوع «دفاع مقدس تداوم عاشورا» و دوازدهم ماه محرم هم‌زمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) نشستی با عنوان «تأثیر راهبردی امام و رهبر در جنگ‌های اسلامی» در همین مدرسه علمیه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) ادامه داد: تهیه صوت سخنرانی ویژه ماه محرم و ارسال آن برای شیعیان کشورهای اروپایی و مرکز اسلامی امام علی(ع) در هامبورگ از دیگر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی بود که از سوی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) صورت گرفت./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات