۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۶۱۴۵۷
امام جمعه بروجرد:

ساده زیستی شهید رجایی و باهنر الگوی دولتمردان باشد

ساده زیستی شهید رجایی و باهنر الگوی دولتمردان باشد
لرستان - حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت ساده زیستی و تلاش مسئولان برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه، گفت: دولتمردان باید از شهید رجایی و باهنر الگو بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در دیدار مسئولان شهرستان بروجرد که به مناسبت هفته دولت در بیت امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: خدمت به مردم مهم ترین عامل در تقویت روحیه امید در جامعه است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز افزود: مردم مهم ترین پشتوانه انقلاب هستند و بهترین خدمت رفع مشکلات مردم و حفظ این سرمایه ها است.

وی ادامه داد: مسؤولان و مدیران با تکیه بر روحیه انقلابی و جهادی و در سایه تعامل و همدلی باید در جهت رفع مشکلات جامعه و کشور گام بردارند و زمینه رشد و ترقی کشور در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فراهم شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت مدیران و مسؤولان در خدمت رسانی وحدت و همدلی است، دولتمردان باید به شکرانه نعمت انقلاب صادقانه به ملت خدمت کنند.

وی ادامه داد: مسؤولان بروجرد باید با استفاده از ظرفیت بالای متخصصین و سرمایه داران برای توسعه این شهرستان اقدام کنند و بروجرد را از لحاظ علمی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی توسعه دهند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب و خون شهدا شاهد پیشرفت در زمینه های مختلف هستیم، گفت: این پیشرفت ها خار چشم دشمن است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه آمریکا در سال ۶۷ هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار داد و نتوانستیم کاری انجام دهیم، یادآور شد: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا پایگاه های آمریکا توسط ایران مورد هدف قرار می گیرد و آنان هیچ اقدامی نمی توانند انجام دهند.

وی تصریح کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم و از فرصت هایی که در اختیار داریم در راستای تعالی و پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداریم./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات