۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۶۱۵۱۷
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان:

کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا است

کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا است
خوزستان - حجت الاسلام کلاه کج با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا بار دیگر اهمیت پزشک بر همگان روشن شد، گفت: کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا است.
حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک روز پزشک اظهار داشت: پزشکی از جمله حرفه‌هایی است که ارتباط مستقیمی با سلامت انسان‌ها دارد و در این باره دانشمندان اسلامی همچون ابوعلی سینا، تألیفات بسیاری برای جامعه بشری به ارث گذاشتند که دانشمندان غربی از آن بهره بردند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا بار دیگر اهمیت پزشک بر همگان روشن شد، خاطرنشان کرد: کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا است و شهدای مدافع سلامت بسیاری برای نجات جان هم وطنان جان باختند، مجاهدت کادر درمانی کمتر از مجاهدت رزمندگان در میدان نبرد نیست.
                                  
این مقام مسؤول ادامه داد: از زمان شیوع کرونا، پزشکان بسیاری بودند که به مدت چندین ماه، خانواده هایشان را ندیدند، با همه سختی‌هایی که در اوائل شیوع کرونا وجود داشت، اما کادر درمانی، جانانه ایستادگی کرد تا آنجا که امروزه میزان بستری‌ها و فوتی‌ها در خوزستان بسیار کم شده است.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به اینکه وضعیت سفید استان مرهون تلاش‌های کادر درمانی و همچنین توجه مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی است، گفت: بهترین کمک به کادر درمانی در مقابله با کرونا، استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، در شرایط کنونی باید یاور کادر درمانی بود نه اینکه بر زحمات شان بیفزاییم.
                               
وی در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت روز پزشک از استاندار خوزستان و همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت شرق اهواز تقدیر به عمل آمد تا همگان بدانند که روحانیت و حوزه‌های علمیه در کنار کادر درمانی حضور داشته و قدردان مجاهدت هایشان هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات