۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۶۶۱۵۳۲

کتاب صوتی «با حسین(ع) تا مهدی(عج)» منتشر شد

کتاب صوتی «با حسین(ع) تا مهدی(عج)» منتشر شد
کتاب صوتی «با حسین(ع) تا مهدی(عج)»، نوشته سید‌مجتبی حسینی همزمان با فرارسیدن ماه محرم، با صدای محمد آقاسی از سوی انتشارات کتاب نیستان روانه بازار نشر شده است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب صوتی «با حسین تا مهدی(عج)»، نوشته سید‌مجتبی حسینی با صدای محمد آقاسی از سوی انتشارات نیستان منتشر شد. این اثر به تحلیل و بررسی حرکت امامان معصوم(ع)، به‌خصوص امام حسین (ع)، با دیدی عمیق و روشن می‌پردازد.

سید مجتبی حسینی در این کتاب سعی کرده است دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلفی درباره‌ حرکت امام حسین(ع) و دیگر پیامبران و امامان معصوم(ع) را ارائه دهد و با بهره‌گیری از یک دیدگاه جامع و عمیق‌، به بررسی روایات معصومین(ع) و سیره آن بزرگواران بپردازد. در این اثر امام حسین(ع) فقط به عنوان یک رهبر شریف و غیور به تصویر کشیده نمی‌شود، بلکه به صورت امام معصومی که اراده‌ای جز خواست خداوند متعادل ندارد، دیده می‌شود؛ خداوندی که تمام فرستادگانش را مأمور حرکتی هدفمند کرده است.

دیدگاه‌های این کتاب سعی در نفی یا نقد دیدگاه‌های دیگر ندارد و برخلاف سایر دیدگاه‌ها به حرکت اباعبدالله الحسین(ع) به صورت مجزا نمی‌پردازد و بی‌ارتباط با حرکت سایر انبیا و ائمه(ع) به آن نمی‌نگرد؛ بلکه به نوعی از یک نگرش کل‌گرا و عمق‌نگر برخوردار است که نتیجه سیر، تعمق و تنفس ناظر در فضا و محتوای کلی حرکت انبیا، کتاب و سنت معصومان است. در بخشی از این کتاب صوتی می‌شنویم:

«اساساً پیام و صدای امام زمان(عج)، همان پیام امام حسین(ع) است. اهدافی را هم که حضرت حسین(ع) برای حرکت خود بیان می‌فرماید، باید در یک دید درازمدت تاریخی نگریست و آن موقع می‌توان به رابطه بیشتری میان حرکت حسین و قیام قائم پی برد.»

کتاب صوتی «با حسین تا مهدی»، با صدای محمد اقاسی به مدت یک ساعت و 37 دقیقه به قیمت 11 هزار تومان منتشر شده است./826/د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات