۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۶۱۵۶۰
در جلسه شورای اداری بناب عنوان شد؛

فرصت‌های زیادی در شهرستان بناب از دست رفته است

فرصت‌های زیادی در شهرستان بناب از دست رفته است
آذربایجان شرقی - حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی گفت: در شهرستان بناب در دولت‌ گذشته و فعلی قدم‌های بزرگی برداشته شده ولی فرصت‌های زیادی نیز از دست رفته است.

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه نباید نمک خورد و نمکدان شکست، اظهار کرد: در تمام دولت‌ها و همچنین این دولت کارهای بزرگی انجام داده‌اند و در کنار آن کارهای بزرگ دیگری نیز بر زمین مانده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب یادآور شد: در شهرستان بناب قدم‌های بزرگی در خصوص عمران و آبادانی برداشته شده و در کنار آن قدم‌های بزرگ دیگری نیز راکد مانده است و فرصت‌های زیادی از دست رفته است.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران نظیری در دنیا ندارند افزود: مردمی که همواره با نظام، انقلاب و دولت همراه هستند باید قدر این مردم را دانست و در جهت حل مشکل آن قدم برداشت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بناب در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مسئولین شهرستان بویژه نیروهای امنیتی شهرستان گفت: انصافاً قدم‌های بزرگی توسط این عزیزان برداشته شده است، اعم از سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان و اصحاب اطلاعات، مسئولین دستگاه قضائی و نیروهای انتظامی که خالصانه و مجدانه برای ایجاد امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام  والمسلمین باقری بنابی تصریح کرد: قهراً گلایه‌هایی هم داریم، در شهر در برخی نقاط نواقصاتی وجود دارد از جمله مشکلات ساکنین شهرک ولی عصر (عج) شهرستان که امیدواریم مسئولین قدم‌های لازم را برای حل ریشه‌ای مشکلات این شهرک بردارند. چرا که خدمت به مردم از افضل عبادت‌ها است.

وی در خاتمه سخنان خود از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمانی شهرستان که طی این چند ماه برای سلامتی مردم فداکاری کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه در بحث ایجاد اشتغال در منطقه با هیچ کس تعارف نداریم گفت: سرمایه گذارانی که برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری به این شهرستان می آیند، مسئولین شهرستان همکاری لازم را با آنها به عمل آورند و قبل از دادن جواب منفی به استعلامات حتماً با فرماندار محترم شهرستان هماهنگی کنند.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی با تأکید بر ضرورت پیگیری مشکلات و خواسته‌های مردم توسط مسئولین شهرستان اظهار کرد: اداراتی که برای توسعه شهرک صنعتی و ایجاد اشتغال مرتبط هستند باید هماهنگی‌های لازم را در سطح شهرستان داشته باشند؛ چرا که در بحث اشتغال با هیچ کس تعارف و شوخی نداریم.

وی سپس با اشاره به اینکه مردم بخصوص افراد بیکار جامعه سخت در فشار هستند؛ افزود: لازم است برای ایجاد اشتغال در شهرستان تلاش مضاعف نمائیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکریم سرمایه گذاران در شهرستان ضروری است و همچنین ضرورت کارآمدی ادارات؛ گفت: هر قدر می‌توانیم باید برای ایجاد اشتغال بیشتر قدم برداریم.

باقری بنابی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث اشتغال و بیکاری در شهر ما تا حدودی نسبت به گذشته کمرنگ‌تر شده است، از این رو امیدواریم با تلاش‌هایی که در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری در سطح شهرستان انجام می‌شود، در ماه‌ها و سال‌های آتی شاهد جهش‌های خوبی در حوزه عمران، آبادانی و اشتغال در شهرستان بناب باشیم./1399/د102/ب1

ارسال نظرات