۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۶۱۵۷۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر خوزستان مطرح کرد؛

بهانه تراشی مخالفان برای عزاداری حسینی/ محرم و خنثی سازی توطئه‌ها

بهانه تراشی مخالفان برای عزاداری حسینی/ محرم و خنثی سازی توطئه‌ها
حجت الاسلام رستگار با بیان اهمیت محرم و صفر در کلام امام راحل، گفت: باید از هرگونه بهانه تراشی برای دشمن جهت تخطئه مناسک مذهبی جلوگیری کرد.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی خود و دیگران ضورت دارد، اظهار داشت: هیأت‌های ولایی و انقلابی به پیروی از رهبر انقلاب، نهایت تلاش را خواهند کرد تا دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت گردد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه تلاش عده‌ای بر تعطیلی عزاداری‌های محرم بود، عنوان داشت: با تدابیر رهبرانقلاب و همراهی هیأت‌های مذهبی، تیر بدخواهان به سنگ خورد، اما با توجه به اینکه به روز‌های پرشور عزاداری می‌رسیم، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌های متولیان امر عزاداری برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بسیار ضروری است.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه در تاسوعا و عاشورا همه ساله شاهد حضور عزاداران هستیم، خاطرنشان کرد: باید در این روز‌های حساس، توجه ویژه‌ای داشت و از هرگونه بهانه تراشی برای دشمن جهت تخطئه مناسک مذهبی جلوگیری کرد.

وی با بیان اهمیت محرم و صفر در کلام امام راحل تصریح کرد: دشمنان اعتراف دارند که یک سال برنامه ریزی برای توطئه چینی و شکست انقلاب اسلامی انجام می‌دهند، اما در محرم و صفر خنثی می‌شود؛ از این رو تا زمانی که اندیشه حسینی است همه تلاش دشمن در به تعطیلی کشاندن محرم و صفر خواهد بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (ع) خوزستان با بیان اینکه متدینان و متولیان مراسم‌های عزاداری در رسیدگی به سیل زدگان استان حضور فعالی داشتند، افزود: عزاداران حسینی کسانی هستند که در دوران شیوع کرونا به ضدعفونی معابر، غسل و تدفین اموات، همکاری با کادر درمانی در کمک به بیماران و شرکت در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، حضور پررنگی داشتند./۹۴۵۶/ت210/ب1
ارسال نظرات