۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۶۱۵۹۸
امام جمعه الشتر:

دوری از سیاه نمایی، رمز موفقیت در عرصه خدمت است

دوری از سیاه نمایی، رمز موفقیت در عرصه خدمت است
لرستان - حجت الاسلام موسوی گفت: مدیران و مسؤولان باید با دوری از سیاه نمایی در عرصه خدمت به مردم تلاش کنند مشکلات برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اداری به مناسبت هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای دولتمردان هستند.

امام جمعه الشتر ماه محرم را ماه اخلاص، ایثار، فداکاری، جهاد، انقلاب و دگرگونی عنوان کرد و افزود: این ویژگی ها همگی در قیام امام حسین(ع) نهفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه همه ما زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی در حال خدمتگزاری هستیم، اظهار داشت: خدمت باید خالصانه و برای کسب رضای خدا و رفع مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام موسوی دوری از سیاه نمایی در عرصه خدمتگزاری را مهم خواند و گفت: مهم ترین ویژگی یک مدیر و مسؤول باید خدمتی خالصانه و تلاش برای رفع مشکلات جامعه و مردم باشد.

وی بیان کرد: در راستای خدمتگزاری بی منت و خالصانه به مردم باید از آرمان های والای انقلاب و مطالبات رهبری محافظت و راه شهدا را ادامه دهیم.

امام جمعه الشتر بیان کرد: خدمت ها باید در سایه وحدت و همدلی صورت گیرد و هر مدیری در هر جایگاهی که قرار دارد به فکر رفع مشکلات مردم و جامعه باشد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات