۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۶۶۱۶۵۷
آیت الله بهشتی مطرح کرد؛

مقاومت در برابر استکبار؛ درس فراموش نشدنی عاشورا

مقاومت در برابر استکبار؛ درس فراموش نشدنی عاشورا
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به مقاومت و ایستادگی خود در برابر استکبار جهانی ادامه دهیم.

آیت الله احمد بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به شعار هیهات من الذله امام حسین(ع) در روز عاشورا، گفت: مبارزه با ستم و ظلم ناپذیری از شاخصه‌های اصلی قیام عاشوراست که در رویدادهای مختلف این قیام جلوه گری و نمود خاصی دارد.

آیت الله بهشتی با اشاره به فداکاری مالی و جانی مردم در راه اباعبدالله(ع)، اظهار داشت: همه کسانی که علاقه مند به مکتب امام حسین(ع) هستند، باید شعارهای این مکتب از جمله مبارزه با ظلم را در زندگی خود پیاده سازی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تلاش های استکبار جهانی برای خالی کردن عزاداری ها از محتوای قیام عاشورا اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به دنبال تضعیف ملت‌های آزاده و بهره برداری از قدرت و منابع مادی آن هاست.

وی عزت و پیروزی یک ملت را در گرو مقاومت و استقامت آنها دانست و ابراز کرد: همانطور که رهبر انقلاب تاکید دارند باید برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی به مقاومت و ایستادگی خود در برابر استکبار جهانی ادامه داد.

آیت الله بهشتی با بیان اینکه عدم پذیرش ظلم و همچنین ظلم کردن به ملت های مظلوم از مبانی مکتب امام حسین(ع) است، خاطر نشان کرد: افزایش قوای نظامی جمهوری اسلامی و ساخت موشک های جدید در راستای این درس بزرگ از قیام عاشورا است./1350/پ302/ف

ارسال نظرات