۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۶۱۷۰۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

۹۴ بقعه در استان اصفهان مجوز برگزاری طرح "بصیرت عاشورایی" دارد

۹۴ بقعه در استان اصفهان مجوز برگزاری طرح
اصفهان - حجت الاسلام بلک گفت: با توجه به شیوع کرونا از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مجوز اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ۹۴ بقعه متبرکه اصفهان را صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه حجت‌الاسلام محمد حسین بلک ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش در خصوص اجرای طرح "بصیرت عاشورایی" در اصفهان اظهار کرد: این طرح در سال گذشته در 350  بقعه متبرکه اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به بحران شیوع کرونا از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مجوز اجرای طرح "بصیرت عاشورایی" در 94 بقعه متبرکه در اصفهان را صادر کرده است، ادامه داد: تاکنون 78 بقعه برای اجرای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که مورد تایید قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: بر این اساس با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در 78 بقعه در اصفهان نماز ظهر عاشورا و تاسوعا اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته 111 سخنرانی با محوریت عزاداری محرم به صورت مجازی را خواهیم داشت، اضافه کرد: برای این امر 110 مبلغ بومی و مستقر و 30 مبلغ اعزامی از قم همکاری خواهند داشت.

حجت‌الاسلام بلک تصریح کرد: البته این مبلغان در روضه‌های خانگی نیز مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان اصفهان 70 بقعه متبرکه دارای کانال اطلاع رسانی در فضای مجازی هستند، ادامه داد: تاکنون 441 نفر در پویش "هر خانه یک حسینیه " و یک هزار و 514 نفر نیز در پویش "هر منزل یک بیرق امام حسین (ع)" در استان مشارکت داشته‌اند./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Singapore
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
میخواهند تور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند ولی.....
0
0