۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۶۱۷۲۰
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

فرهنگ ایثار و شهادت لازمه مقابله با توطئه های دشمن است

فرهنگ ایثار و شهادت لازمه مقابله با توطئه های دشمن است
رشیدی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت لازمه مقابله با توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محسن رشیدی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت راه مقابله با دشمنان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بر ضرورت فعالیت در راستای معرفی شهدای شاخص استان تأکید کرد و افزود: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت لازمه ادامه راه شهدا است.

وی به نقش شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس و از آرمان های انقلاب و خاک وطن اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه ظرفیتی مؤثر در زمینه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت است.

رشیدی با اشاره به وجود بهترین اسناد در حوزه جبهه و آثار شهدا خاطرنشان کرد: تاکنون 150 کتاب درحوزه معرفی شهدا و فرهنگ ایثار نوشته شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای دانش آموز همسن شهید فهمیده هستند، ادامه داد: 950 شهید دانشجو در استان داریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مطالبه مهم معرفی شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: توجه به ساخت و نصب المان های شهدا در سطح شهرهای استان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی به باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باغ موزه دفاع مقدس تلاش می شود با محتوا سازی، سهم استان لرستان از دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نمایش گذاشته شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات