۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۶۱۷۸۳
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

کرونا، بهانه دشمن برای به تعطیلی کشاندن مراسم های دینی شد

کرونا، بهانه دشمن برای به تعطیلی کشاندن مراسم های دینی شد
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: دشمنان با شیوع و بروز کرونا، این مساله را بهانه ای برای به تعطیلی کشاندن مراسم های دینی در جهان اسلام قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: امروز دشمن جدای از تلاش برای ایجاد دو دستگی در کشور به دنبال ایجاد ناامنی و القای نبود امنیت در کشور است که این یک نوع جنگ روانی توسط معاندان و براندازان می باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: در پشت این توطئه ها، یأس و ناامیدی مردم از انقلاب و نظام اسلامی مهمترین هدف دشمنان است.

این استاد حوزوی بیان کرد: دشمن با دلارهای غربی ـ عبری ـ عربی همواره به دنبال رسیدن به برنامه های شیطانی خود علیه این انقلاب بوده و هست، بنابراین همه ما نیازمند داشتن بصیرت دینی و دشمن شناسی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: همه ما اعم از مسؤولان و مدیران و حتی عامه مردم نباید در این روزها کاری را انجام دهیم که زمینه شادی دشمن را فراهم آورد، بنابراین تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث بصیرت دینی و روحیه انقلابی بی علت نبوده و نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این روزها، ایام شهادت سالار و سردار شهیدان، امام حسین (ع) و 72 تن از یارانش است، در این روزها حق بر باطل پیروز شد.

وی تصریح کرد: بی شک اگر واقعه کربلا روی نمی داد اکنون معلوم نبود که اسلام به چه سرنوشتی دچار شده بود، زیرا زمانی که امام حسین (ع) برای احیای دوباره دین رسول الله قیام کرد، اسلام به دینی درباری و در دست امویان تبدیل شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی بیان کرد: باید واقعه عاشورا، نحوه شکل گیری نهضت امام حسین (ع)، روزهای حضور لشکریان امام حسین علیه السلام در کربلا و... به صورت کامل برای همه تبیین و تحلیل شود تا خدایی ناکرده در این باره دچار تحریف نگردیم.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان ساخت: قیام و نهضت عاشورا به حدی عالم گیر بوده و هست که بسیاری از نهضت های آزادیخواه چه در جهان اسلام و چه در دیگر کشورها به نوعی از مکتب این امام همام سرچشمه می گیرند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: با این حال باید بتوانیم با مدیریت خوب و دقیق خود ایام عزاداری محرم امسال که مصادف با بیماری منحوس کرونا شد را به دقت پشت سر بگذاریم، زیرا سلامت مومنین در اسلام از واجبات می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی عنوان داشت: دشمنان با شیوع و بروز کرونا، این مساله را بهانه ای برای به تعطیلی کشاندن مراسم های دینی در جهان اسلام قرار دادند، ولی بی شک ملت فهیم ایران اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی نه تنها اجازه نخواهند داد که کسی از عزاداران در مجالس امام حسین (ع) به این بیماری مبتلا شود، بلکه با رفتار متمدنانه خویش زمینه ساز یاس دشمنان خواهند شد./1400/ت210/ب1

ارسال نظرات