۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۶۲۰۲۰
امام جمعه کرمانشاه:

دولتمردان در فرصت باقیمانده خود را وقف خدمت به مردم کنند

دولتمردان در فرصت باقیمانده خود را وقف خدمت به مردم کنند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: کمتر از یک سال به عمر دولت دوازدهم باقی مانده است، بنابراین دولتمردان باید در این فرصت باقیمانده نهایت تلاش خود را برای خدمت به مردم بکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه عنوان کرد: دستگاه بنی امیه در دوران خود به دنبال یک تغییر در ساختار اسلام بود و از طرفی دیگر امام حسین (ع) به دنبال زنده کردن اسلام ناب محمدی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: هدف نهایی و غایی قرآن کریم تربیت معنوی انسان هاست، البته آن دست از انسان هایی که ذات و فطرت آنها هنوز کور نشده است، زیرا باطن هایی که در تاریکی فرو رفته اند دیگر نمی توانند نورانیت پیدا کنند.

آیت الله علما تاکید کرد: در بیانات حضرت رسول اکرم (ص) قرآن به مائده و سفره تشبیه شده است، اما چه کسانی می‌توانند از این سفره بهره‌مند شوند کسانی که فطرتی بینا داشته باشند و به قول معروف بر سر راه فطرت خود دیوار بتنی نکشیده باشند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های خود بیان داشت: باید گفت که قیام امام حسین در دشت کربلا تجلی از نورانیت قرآن کریم بود.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: کمتر از یک سال به عمر دولت دوازدهم باقی مانده است، بنابراین از دولتمردان درخواست داریم که در این فرصت باقیمانده نهایت تلاش خود را برای خدمت به مردم داشته باشند.

آیت الله علما گفت: صحبت‌های و تاکیدات امام خامنه ای بر امر تولید بسیار مهم است و دولتمردان باید زیرساخت‌های این امر را فراهم کنند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: جلوگیری از واردات محصولاتی که در کشور تولید می‌شود و همچنین جلوگیری از امر قاچاق که به صورت کلان انجام می‌شود می‌تواند قدرت اقتصادی کشور را بالا ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مقام معظم رهبری در طول سال گذشته همواره بر بالا بردن ارزش پول ملی تاکید داشته و دارند، زیرا که پشتوانه پولی ایران طلا، نفت، گاز و.... است، از این رو باید از دولتمردان باید پرسید که با وجود ارزش پول ملی شاهد این همه کاهش باشیم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Singapore
۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
تغییر ادبیات در لیدها به تناسب استان ها تغییر ارتجاعی و بازگشت به گذشته است.
0
0