۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۶۱۹۲۶
تولیت مدرسه علمیه حضرت ولی عصر کنگاور:

برپایی مجالس عزای حسینی مایه برکات الهی و اجر معنوی است

برپایی مجالس عزای حسینی مایه برکات الهی و اجر معنوی است
کرمانشاه - تولیت مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: برپایی مجالس عزای حسینی نه تنها مایه برکات الهی و اجر معنوی است بلکه از ضروریات کنونی جامعه اسلامی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور با همراه جمعی از طلاب گنگاوری امروز با آیت الله سیدعباس میریونسی دیدار و گفت وگو کردند.

آیت الله میریونسی در این دیدار بیان داشت: اقامه عزای برای امام حسین و ائمه اطهار زمینه ساز برکات الهی در زندگی همه ما می شود.

تولیت مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: امروز نیاز جوان ما در بعد معرفتی شناخت ابعاد مختلف قیام و نهضت عاشوراست، جوان امروز باید با ریشه و علل شکل گیری این مکتب عالم گیر آشنا شود.

آیت الله میریونسی عنوان کرد: برپایی مجالس عزای حسینی نه تنها مایه برکات الهی و اجر معنوی است، بلکه از ضروریات کنونی جامعه اسلامی محسوب می شود.

این عالم دینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دوباره شاهد رونق گرفتن مجالس و هیات های حسینی در سراسر کشور بودیم که این برا باید از برکات این نظام و انقلاب عنوان کرد.

آیت الله میریونسی ادامه داد: بعد از رحلت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری با درایت و علمی که خداوند به ایشان عطا فرموده است، در برابر جریان های نقاق و کشورهای معاند با قدرت ایستاده است که این برای ما یک نعمت الهی است.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام پیام ملکی، مدیر مدرسه علمیه کنگاور نیز ضمن ارائه گزارشی از این وضعیت تحصیلی طلاب این مدرسه گفت: مراسم های عزاداری امام حسین علیه السلام در مدرسه علمیه کنگاور در 2 نوبت صبح و شب با حضور طلاب و روحانیون با شور خاصی برگزار می شود./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات