۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۶۱۸۴۷
مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

نماز جمعه پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است

نماز جمعه پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است
کرمانشاه - حجت الاسلام فاضلی با بیان این که نماز جمعه مظهر اقتدار جهان اسلام است، گفت: جایگاه ائمه جمعه بسیار مهم و حساس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الاسلام فاضلی امروز در مراسم معارفه امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: مرحوم ماموستا ملامحمد محمدی از نظر عرفانی، علمی و شخصیتی جایگاه بسیار بالایی داشت.

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه افزود: نماز جمعه به فرموده امام خمینی (ره) پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است که ثمره خون شهیدان می باشد.

این استاد حوزوی ادامه داد: نماز جمعه مظهر اقتدار جهان اسلام می باشد، از این رو جایگاه ائمه جمعه بسیار مهم و حساس است.

حجت الاسلام فاضلی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: امیدواریم که ماموستا عبدالرحمن مرادی که امروز با حکم آیت الله علما به عنوان امام جمعه اهل سنت کرمانشاه منصوب شد بتواند ادامه دهنده راه مرحوم ماموستا محمدی باشد.

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: امام صادق (ع) در خصوص جایگاه فقه و فقاهت می فرمایند که اگر عالم فقیهی از دنیا برود، فوت ایشان صدمه ای بر دین وارد می کند که هیچ چیز خلأ آن را پر نمی کند.

حجت الاسلام فاضلی اظهار داشت: توجه به نماز جمعه و خطبه های آن در اصل حمایت و توجه به اصل انقلاب اسلامی است و نیز حمایت از ائمه جمعه همانند پشتیبانی از خون شهدا می باشد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات