۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۶۲۰۶۴
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان مطرح کرد؛

شهیدان رجائی و باهنر الگوی ماندگار خدمتگزاری بی منت به مردم

شهیدان رجائی و باهنر الگوی ماندگار خدمتگزاری بی منت به مردم
هرمزگان - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی ماندگار کارمندان در خدمتگزاری بی منت به مردم یاد کرد.

حجت الاسلام محمد ایمانی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، به مناسبت هفته دولت و شهادت شهیدان رجائی و باهنر اظهار کرد: شهادت مظلومانه دو تن از یاران خدمتگزار و صدیق انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر که به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

وی عنوان کرد: یادآوری خلوص، پشتکار و تفکر انقلابی دولتمردانی است که تمام هستی خویش را برای خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی، ثبت آرمان های والای انقلاب و سربلندی کشور به میدان تلاش و فعالیت آوردند و به برکت روحیه جهادی و اخلاصشان جادوانه ماند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ابراز داشت: دولت شهید رجائی و شهید باهنر را می توان دولت انقلابی نامید، دولتی که در تراز انقلاب اسلامی بود و قابلیت رسیدن به تمدن نوین اسلامی را داشت.

حجت الاسلام ایمانی فرد ادامه داد: هشتم شهریور، یادآور حقانیت در عین حال مظلومیت انقلاب و نظام اسلامی و سند تاریخی قربانی ترور شدن مسئولان عالی رتبه و دولتمردان صادق و خدمتگزاران ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: بی شک دولت مکتبی و در عین حال کوتاه مدت شهیدان رجایی و باهنر که پرچم عدالت خواهی، ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری را با توجه ویژه، به مشکلات مردم و رفع محرومیت از چهره میهن اسلامی برافراشته بودند برای همه دوران و مقاطع تاریخی الگویی افتخار آفرین را فراوری دولت های جمهوری اسلامی ایران قرار داده است که در صورتی که مورد اهتمام دولتمردان قرار گیرد، می تواند جایگاه و منزلت اجتماعی و مسؤولیت فردی آنان را تخمین و اعتماد متقابل ملت و دولت را برابر طوفان ترفندها و توطئه های دشمن تعمیق بخشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی ماندگار کارمندان در خدمتگزاری بی منت به مردم یاد کرد./851/ت210/ب1

ارسال نظرات