۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۶۲۱۶۶
مدیر حوزه علمیه کرمان مطرح کرد؛

تعیین تکلیف برگزاری کلاس ها در انتظار تصمیم ستاد ملی کرونا

تعیین تکلیف برگزاری کلاس ها در انتظار تصمیم ستاد ملی کرونا
کرمان - حجت الاسلام والمسلمین الله وردی گفت: شورای آموزش مدارس برای تصمیم گیری در خصوص برگزاری کلاس ها به صورت حضوری منتظر مجوز ستاد ملی کرونا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی مدیر حوزه علمیه کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: واگذاری اختیارات برای برگزاری حضوری کلاس ها مطرح شده است، اما این منوط به اجازه ستاد ملی کرونا است و این موضوع در هفته آینده تعیین تکلیف می شود.

وی به مشکلات متعدد در برگزاری کلاس های مجازی ترم گذشته اشاره کرد و افزود: نقاط کور متعدد در استان و نبود امکانات برای بهره گیری از کلاس های مجازی سبب شد بسیاری از طلاب نتوانند از کلاس ها بهره ببرند.

مدیر حوزه علمیه کرمان مشکلات امتحانات مجازی را یادآور شد و گفت: گرچه امتحانات با رعایت پروتکل ها انجا م شد، اما به هرحال طلاب را در این شرایط کرونایی به زحمت انداخت.

وی افت تحصیلی را یکی از آثار کلاس های مجازی دانست و اظهار داشت: با عدم دسترسی بسیاری از طلاب به اینترنت و با مشکلات و کمبودهایی که در برگزاری کلاس های مجازی با آن روبرو هستیم، افت تحصیلی محسوسی را شاهدیم و نمرات ترم گذشته بر این مدعا صحه می گذارد./1399/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
آقا اخبار کرمون تعطیله
حال ندارن خبر بفرستن
یا شما حال ندارین خبراشون بگیرین؟
0
0
ناشناس
United States
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
در این زمینه با توجه به آماده سازی سامانه نجاح، اساتید و طلاب می توانند برای برگزاری دروس مجازی از این سامانه استفاده کنند.
0
0