۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۶۲۱۷۵
معاون مدرسه علمیه آیت الله گلپایگانی خبر داد؛

برگزاری دروس آنلاین سطوح عالی

برگزاری دروس آنلاین سطوح عالی
حجت الاسلام رحیمی به فراهم سازی کلاس های مجازی مدرسه علمیه آیت الله گلپایگانی(ره) اشاره کرد و گفت: برای برگزاری کلاس ها به صورت تصویری و زنده تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

حجت الاسلام عباس رحیمی مزرعه شاهی معاون مدرسه علمیه حضرت آیت الله گلپایگانی(ره) در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، از تمهیدات لازم جهت‌ برگزاری دروس آنلاین در فضای مجازی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تمهیدات لازم برای برگزاری دروس آنلاین در فضای مجازی اندیشیده شده است.

وی افزود: به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی دروس به صورت زنده و تصویری همراه با نمایش اسلاید برگزار خواهد شد و طلاب شهرستانی می توانند در شهرستان محل سکونت خود در کلاس های مجازی شرکت کنند. همچنین برای بهره برداری بیشتر طلاب از دروس، جزوه نیز ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه برخی از تمهیدات را برشمرد و گفت: فراهم بودن شرایط حضور و غیاب، شبیه سازی کامل فضای کلاس مجازی، پرسش و پاسخ همزمان، تعريف دوره و زمان برگزاری توسط استاد و انتخاب آن توسط طلبه، بدون نیاز به نصب یا افزونه از دیگر تمهیدات سنجیده شده است.

وی به ثبت نام اساتید جهت تدریس در مدرسه حضرت آیت الله گلپایگانی اشاره کرد و افزود: تاکنون 270 استاد سطح عالی برای تدریس در سال جدید ثبت نام کرده اند و از 16 شهریورماه کلاس ها برگزار خواهد شد./1370/ت302/ب1

ارسال نظرات