۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۶۲۲۵۱

۴۶ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در کرمان رونمایی می شود

۴۶ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در کرمان رونمایی می شود
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۴۶ عنوان کتاب در هفته فرهنگی دفاع مقدس در آذرماه امسال رونمایی می شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، حسین قوام آبادی، سه شنبه 11 شهریور در دومین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس و چهلمین سال دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس زنگ مدارس از مزار شهید سلیمانی نواخته می شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سال انقلاب سه هفته دفاع مقدس؛ 8 تا 14 آذر تحت عنوان هفته فرهنگی دفاع مقدس و نیز یک دهه در ایام سالگرد شهید سلیمانی سپاه ثارالله استان کرمان برنامه داریم.

وی با اشاره به اینکه هر ساله بازسازی یکی از عملیات های دفاع مقدس انجام می شد که امسال به دلیل کرونا امکان پذیر نیست؛ افزود: بازسازی عملیات دفاع مقدس بدون حضور جمعیت و صرفاً از صدا و سیما پخش خواهد شد.

قوام آبادی از پیگیری برای برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت حاج قاسم و رونمایی از 46 عنوان کتاب در هفته فرهنگی که در ایام دومین کنگره  شهدای استان به نویسندگان سفارش داده شده بود؛ خبر داد.

وی درباره راهیان نور در سال جاری اظهار داشت: در سال 99 راهیان نور متمرکز در استان های مربوطه نداریم و  تأکید بر این است بیشتر از فضای مجازی بهره گرفته شود./826/د102/ق

ارسال نظرات