۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۶۶۲۲۷۹

قدردانی نخست وزیر پاکستان از عزاداران حسینی

قدردانی نخست وزیر پاکستان از عزاداران حسینی
نخست وزیر پاکستان از مردم پاکستان به خاطر برگزاری مراسم آرام و صلح آمیز عزاداری عاشورای حسینی تشکر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، نخست وزیر پاکستان بر لزوم تقویت وحدت و برخورد سخت با عوامل فرقه گرایی در این کشور تاکید کرد.

"عمران خان" در توییتی اعلام کرد: می‌خواهم از تمام مردم پاکستان به خاطر برگزاری مراسم آرام و صلح آمیز عزاداری عاشورای حسینی تشکر کنم. متاسفانه اطلاعاتی مبنی بر تلاش عناصر افراطی برای تخریب وحدت و ترویج فرقه گرایی در این ایام به دست من رسیده است. به زودی برخورد سختی با این افراد صورت خواهد گرفت.

شورای همبستگی ملی پاکستان هم که ائتلافی متشکل از ۲۵ حزب سیاسی و مذهبی در پاکستان است نیز با صدور بیانیه‌ای از دولت و نهاد‌های ذیربط خواست با عوامل مخربی که اتحاد مسلمانان را برهم می‌زنند، در این کشور به شدت برخورد کنند.

در این بیانیه آمده است: شورای همبستگی ملی پاکستان تلاش برخی از عناصر افراطی برای بر هم زدن انسجام اسلامی در کشور، از طریق اهانت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و همچنین اصحاب پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرده و از مسئولین می‌خواهیم با این افراد برخورد قانونی انجام دهند.

اعضای شورای همبستگی ملی پاکستان بر ضرورت ادامه تلاش همه جانبه علما و رهبران مذهبی در راستای تقویت همبستگی ملی و اسلامی و همچنین شکست توطئه‌های دشمنان اسلام تاکید کردند./988/د102/ق

ارسال نظرات