۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۶۲۳۷۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اقتصاد رکن اصلی تداوم انقلاب اسلامی است

اقتصاد رکن اصلی تداوم انقلاب اسلامی است
اصفهان - آیت الله سلیمانی اقتصاد را رکن اصلی تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران قبل از اینکه اقتصادی باشد، انقلاب اعتقادی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون وزیر صمت و نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، گفت: اقتصاد رکن اصلی در تداوم انقلاب اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب اعتقادی دانست و افزود: به فرمایش امام محمد باقر (ع) اقتصاد اساسی‌ترین اصل در تداوام انقلاب است.

به گفته وی اگر قرار است انقلاب اسلامی بماند و مردم نیز با شور و نشاط و با انگیزه از انقلاب اسلامی ایران حمایت و پشتیبانی کنند نیاز به توجه به اقتصاد کشور است.

آیت الله سلیمانی با تأکید بر اینکه فقر طغیان و آلودگی به همراه دارد، اظهار داشت: فقر سبب افزایش تخلف در جامعه می‌شود، اما اقتصاد قوی حمایت و پشتیبانی مردم را به همراه خواهد داشت.

وی با تأکید براستفاده از واژه زیبای مرتبط با صنعت در مبانی دینی ابراز داشت: ضایعات اجتماعی و تحلفات دینی در جایی بروز و ظهور می‌کند که اقتصاد با مشکل روبرو است.

نماینده ولی فقیه در کاشان امانت و مهارت و عشق به کار را سه شرط اصلی و اساسی پیشرفت صنعت کشور اعلام کرد و ادامه داد: الحق و والانصاف فولاد پرچمدار توسعه کشور بوده و اجرای طرح توسعه فولاد در این شهرستان سبب افتخار و مباهات است.

آیت‌الله سلیمانی همچنین به اهمیت نامگذاری امسال با عنوان سال جهش تولید از سوی رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، مشکلات اقتصادی کشور را برطرف خواهد کرد.

وی در ادامه کلنگ زنی طرح‌های صنعتی کاشان را به یوم الله تعبیر کرد و عنوان کرد: اجرای طرح‌های صنعتی در منطقه کاشان بزرگ سبب تحول در منطقه کاشان می‌شود.

نماینده ولی فقیه به لزوم راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان اشاره کرد و گفت: مسؤلان باید نگاه ویژه‌ای به اجرای طرخ‌های صنعتی در منطقه کاشان داشته باشند.

آیت الله سلیمانی امنیت موجود در منطقه کاشان در مقایسه با سایر نقاط کشور را یادآور شد و گفت: منطقه جغرافیایی کاشان از همه لحاظ برای سرمایه گذاران اقتصادی نسبت شهر‌های دیگر مناسب‌تر است.

وی کاشان را قلب تپنده اقتصاد کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی و صنعتی دانست و اظهار داشت: بخش دولتی به ویژه بخش خصوصی برای توسعه و پیشرفت منطقه کاشان اقدامات موثری را انجام داده اند./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات