۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۶۲۴۰۳
در پیامی صورت گرفت؛

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان از هیأت‌های مذهبی

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان از هیأت‌های مذهبی
سیستان و بلوچستان - حجت الاسلام والمسلمین محامی در پیامی از مردم و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم‌های عزاداری دهه اول محرم تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در پیامی از عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) با رعایت دستورات بهداشتی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«ذَلِکَ وَمَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ»
سوره مبارکه حج، آیه شریفه ۳۲

مکتب عاشورا سرشار از مضامینی به بلندای تاریخ و به وسعت گیتی است. امسال شیفتگان مکتب اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) ثابت کردند که دلبستگی، ارتباط قلبی و ارادت به این وجود مقدس، محدودیت نمی‌شناسد.

جهان امروز بیش از هر زمانی تشنه اندیشه‌های ناب حسینی و مکتب عاشورایی است و بر دلدادگان این مکتب فرض است تا با الگوگیری از مشی ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و اولیا خداوند با بهره‌گیری از ابزارهای نوین در راستای اشاعه آموزه‌های این مکتب رهایی‌بخش، بکوشند.

امسال عزاداری‌های باشکوه و مالامال از شور و شعور حسینی در سیستان‌وبلوچستان و با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا، علاوه بر نمایش اوج دلدادگی و محبت وصف‌ناپذیر مردم ولایتمدار استان نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و یاران باوفایش، جلوه‌های کم‌نظیری از عمق فرهنگ، منطق و عقلانیت پیروان مکتب اهل بیت پیامبر (علیهم‌السلام) را به رخ جهانیان کشید و باعث خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان گردید.

اینجانب ضمن قدردانی از همراهی ارزشمند مردم شریف و عموم عزاداران و دست‌اندرکاران مجالس دهه اول محرم، توفیق تداوم حرکت در مسیر پاسداشت شعائر اسلامی و خدمتگزاری در جهت گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم./1399/د102/ب1

ارسال نظرات