۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۶۲۴۰۷
امام جمعه بیجار:

نمایندگان ولی فقیه در استان ها پرچم دار مطالبات رهبری در کشور هستند

نمایندگان ولی فقیه در استان ها پرچم دار مطالبات رهبری در کشور هستند
کردستان - امام جمعه بیجار گفت: پرچم ابلاغ سیاست‌های رهبری و پافشاری در اجرای سیاست‌های ولی فقیه بر دوش نمایندگان ولی فقیه در استان ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام علی مرادی امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: اگر شاهد وحدت، انسجام و یکدلی در کشور هستیم این را باید نشأت گرفته از وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های پرالتهاب انقلاب اسلامی همواره نقش یک هدایت کننده افکار سیاسی، اندیشه ها، عقاید و... جامعه اسلامی را ایفا کرده که این امر زمینه ساز عزتمندی این انقلاب در دنیا شده است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود افزود: امروز هم که شاهد مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان هستیم، باید گفت که وجود نماینده رهبری در هر شهری زمینه ساز تقویت روحیه مردم و نیز ارتقای معنویات است.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در هر استانی به عنوان رابط بین مردم و مقام معظم رهبری حضور دارد و می تواند برای مردم آن استان یکی از علل رشد و ارتقا در تمام زمینه ها باشد.

امام جمعه شهرستان بیجار با اشاره به اینکه پرچم ابلاغ سیاست‌های رهبری و پافشاری در اجرای سیاست‌های ولی فقیه بر دوش نمایندگان ولی فقیه در استان ها است، افزود: عزتمندی که امروز ایران از آن بهره مند است را باید معلول وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنده از طرف خود و سایر ائمه جمعه سراسر استان از تلاش ها و خدمات 10 ساله حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در کسوت نماینده ولی فقیه در استان کردستان تقدیر و تشکر می کنم./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات