۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۶۲۵۴۲

آغاز سال تحصیلی مکتب نرجس با شعار نخبه پروری

آغاز سال تحصیلی مکتب نرجس با شعار نخبه پروری
خراسان رضوی - مکتب نرجس در مقطع سطح ۲ و ۳ و واحد بین الملل از ۲۹ شهریور، سال تحصیلی جدید خود را با شعار نخبه پروری آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سال تحصیلی 1400-1399 مدرسه علمیه نرجس(سلام الله علیها) در مقطع سطح دو ( ورودی متوسطه، دیپلم و کارشناسی)، و سطح سه (مقطع عمومی تخصصی و عالی) و واحد بین الملل، از 29 شهریور ماه، با شعار نخبه پروری، آغاز خواهد شد.

رویکرد این مدرسه، برگزاری کلاسها بصورت حضوری است که با توجه به وضعیت قرمز شهر مقدس مشهد، کلاسها بصورت مجازی و برخط، از طریق نرم افزار آدپ کانکت، در سایت مدرسه علمیه نرجس سلام الله علیها برگزار می‌شود.

علاوه بر برنامه های درسی هماهنگ با دروس معرفی شده از طرف مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، این مدرسه در مقطع عمومی ورودی متوسطه، در چهارپایه پیش‌نیاز تا سوم، و در ورودی دیپلم و بالاتر، آموزش های قرآنی (حفظ، تجوید و تفسیر)، مشاوره ای (با حضور مشاورین مورد تایید مدرسه)، تبلیغی و بینش مطهر را به طلاب ارایه می‌کنند.

یکی دیگر از آموزش های الزامی طلاب این مدرسه، به جهت نیاز ورود مبلغین نخبه و زبان‌دان به عرصه تبلیغ، یادگیری یک زبان دوم است که طلاب می‌توانند به علاقه خود در یکی از کلاس های آموزش زبان های عربی، انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی شرکت نمایند.

شایان ذکر است دروس مقطع عالی، با رعایت پروتکلهای بهداشتی، بصورت حضوری خواهد بود./933/پ210/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات