۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۶۲۷۰۵
حجت الاسلام تراشیون:

اغلب سلبریتی‌ها سربازان سبک زندگی غربی هستند

اغلب سلبریتی‌ها سربازان سبک زندگی غربی هستند
اصفهان - کارشناس مسائل تربیتی گفت: اغلب سلبریتی‌ها سربازان سبک زندگی غربی هستند و زندگی غربی را برای جوامع بشری ترویج می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید علیرضا تراشیون یکشنبه شب در مراسم عزاداری هیات رزمندگان کاشان که در ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، با اشاره به اینکه سبک زندگی غربی تهاجمی است گفت: سبک زندگی غربی دارای چهار ابزار غول رسانه ای، علوم انسانی غربی، سلبریتی‌ها و صنعت گردشگری است.

وی از سلبریتی‌ها به عنوان یکی از ابزار تهاجم سبک زندگی غربی در مقابله با سبک زندگی اسلامی نام برد و افزود: اغلب سلبریتی‌ها سربازان سبک زندگی غربی هستند و زندگی غربی را برای جوامع بشری ترویج می‌کنند.

حجت الاسلام تراشیون گفت: اگر امروز برخی از سلبریتی‌ها برای گربه خود ختم می‌گیرند و هواداران آن‌ها در پیج شخصی به آن‌ها تسلیت می‌گویند، این همان ترویج سبک زندگی غربی است.

کارشناس مسائل تربیتی گفت: برخی از سلبریتی ها سربازان ترویج سبک زندگی غربی هستند و نوجوانان و جوانان را به سمت و سوی سبک زندگی غربی سوق می‌دهد.

به گفته وی سلبریتی‌ها تمام هم و غم خود را به کار بسته اند تا سبک زندگی اسلامی را نابود کنند و برای نابودی سبک زندگی اسلامی از قدرت رسانه‌ای که ما در اختیار آن‌ها گذاشته ایم استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز متأسفانه فضای مجازی نیز در اختیار سلبریتی‌ها است و نوجوانان و جوانان زیادی را جذب خود کرده اند که دلیل اصلی آن نیز محبوبیتی است که رسانه‌های ما برای آن‌ها ایجاد کرده اند.

حجت الاسلام تراشیون از صنعت گردشگری به عنوان چهارمین ابراز تهاجی سبک زندگی غربی نام برد و افزود: گردشگران را به کشور‌های خود جذب می‌کنند و آن‌ها را شیفته ظاهر سبک زندگی خود می‌کنند، درحالیکه آن‌ها حقایق سبک زندگی خود را نشان نمی‌دهند./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات