۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۶۶۲۷۷۵

کتاب «ابلیس نامه» معرفی شد

کتاب «ابلیس نامه» معرفی شد
در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «ابلیس نامه» به نویسندگی محسن غفاری شامل آیات، روایات و قصه ها توسط اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی در شهر بن معرفی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «علی اصغر حیدری» مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد ابوالفضل (ع) شهر بن در گفت‌وگویی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «ابلیس نامه» به نویسندگی محسن غفاری شامل آیات، روایات و قصه ها توسط اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی در مسجد ابوالفضل (ع) شهر بن معرفی شد.

حیدری در ادامه گفت: مؤلف در جلد اول این کتاب، ابتدا به بررسی ابلیس در آیات قرآن و روایات و قصص و حکایات می پردازد و ملاقات شیطان با پیامبران الهی از جمله حضرت یحیی، حضرت موسی، حضرت عیسی، حضرت نوح و غیره را بیان می کند.

وی ابراز کرد: در بخش بعدی این کتاب دام هایی که شیطان بر سر راه انسان ها پهن می کند و راه های مقابله با آن را شرح می دهد و در نهایت، پایان کار شیطان و مرگ آن به دست امام زمان (عج) را توضیح می دهد.

حیدری گفت: در جلد دوم، نویسنده برخی از داستان های، داستانی از معراج، آدم و حوا، هابیل و قابیل، روز غدیر، واقعه کربلا ضحاک مار به دوش مرتبط با شیطان را بیان کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: نویسنده در ادامه کتاب «ابلیس نامه»، سپاهیان شیطان، سواره نظام و پیاده نظام ابلیس و حضور شیطان در مکان های مختلف، از جمله شیطان در روز عرفه، بر بالین محتضر، در هنگام مرگ و... را توضیح می دهد./826/د102/ق

 

 

ارسال نظرات