۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۶۲۸۳۳
حجت الاسلام بلک خبر داد؛

تأمین ۱۰۰۰ بسته تحصیلی برای دانش آموزان بی بضاعت

تأمین ۱۰۰۰ بسته تحصیلی برای دانش آموزان بی بضاعت
اصفهان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مهرماه امسال یک هزار بسته تحصیلی از سوی اداره کل اوقاف استان در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمد حسین بلک در آیین مهر تحصیلی که در امامزاده شاه میر حمزه برگزار شد، با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) اظهار کرد: بر اساس فرمایش ایشان کسی که عمرش را در طلب علم مصرف نکند، تلف شده است، همچنین کسی که علم دارد و به آن عمل نکند هم عمر خود را تلف کرده و هم علمش بیهوده بوده است.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در مسیر علم و دانش کار کنیم چرا که همه ما روی نیمکت‌های آموزش و پرورش بزرگ شدهایم، معلمان پدران و مادران ثانویه ما هستند و باید همواره به جایگاه آنها توجه کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود بر گرامی داشت و تجلیل از مقام معلمان تاکید کردند، اضافه کرد: این امر بر ما تکلیف شده است، باید حامی مجموعه آموزشی کشور باشیم و باید این امر در ابعاد مختلف انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از طر‌حهای با برکت سازمان اوقاف در کل کشور تامین بخشی از نیازهای دانش آموزان است، ادامه داد: در این زمینه در استان اصفهان با همکاری خوب آموزش و پرورش افراد نیازمند را شناسایی و در فاز اول یک هزار بسته تحصیلی را آماده کردیم.

حجت الاسلام بلک اضافه کرد: این بسته‌های تحصیلی که شامل کیف، لوازم التحریر و دفتر است از محل اجرای امینانه نیات واقفان تامین شده است.

وی گفت: همچنین ما در طول سال نیز آماده تامین نوشت افزار و نیازهای معیشتی دانش آموزان از محل اجرای امینانه نیات واقفان هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همچنین در بخش فرهنگی نیز تعلیم قرآن، آموزش نماز و ترویج مسایل اخلاقی را ارائه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه اوقاف می‌تواند گام‌های بیشتر و بهتری را در شرایط فعلی که کشور در شرایط ویژه قرار دارد، بردارد، اضافه کرد: دشمن بی‌رحمانه بر کشور می‌تازاند و ملت ایران مهربانانه‌ترین دستها را برای فشردن جلو آورده‌اند./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات