۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۶۲۹۱۱
معاون تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی:

لزوم توسعه و تقویت تشکل‌های خودجوش مردمی

لزوم توسعه و تقویت تشکل‌های خودجوش مردمی
هرمزگان - بهرامی با تاکید بر لزوم توسعه و تقویت تشکل‌های خودجوش مردمی، گفت: تاکیدات رهبری بر تقویت مجموعه های خودجوش مردمی و اعلام آتش به اختیار، بیانگر همین موضوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حمید بهرامی ظهر امروز در نشست صمیمی با اعضای تشکل‌های شاخص استان هرمزگان در سالن کنفرانس تبلیغات اسلامی استان گفت: کانون‌های فرهنگی، هیئات مذهبی و سایر تشکل های دینی، طی 10 سال اخیر حرکت پر توانی را آغاز کرده‌اند و در تمامی شهرها، هر کسی در مکان‌های مختلف اعم از محله، هیأت، مسجد و یا گروه جهادی با عنوانی برای سیدالشهدا(ع) خدمت می‌کند که روح تمامی این فعالیت‌ها برای سیدالشهدا(ع) و انقلاب است.

 وی در ادامه تاکید کرد: این اقدام به برکت روحیه انقلابی و جهادی است که هر کس به نحوی پرچم اباعبدالله الحسین و انقلاب را برافراشته و به پیش می‌برد.

معاون تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر توسعه و تقویت تشکل‌های خودجوش مردمی تصریح کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت مجموعه های خودجوش و بحث آتش به اختیار بیانگر همین موضوع مهم است.

بهرامی بیان داشت: مسؤولان همه به خوبی به این درک رسیده اند که هر اتفاقی که می خواهد رخ دهد از بستر همین تشکل های دینی از قبیل هیئات مذهبی خواهد بود.

وی گفت: تشکل های دینی در مناسبت های ملی و مذهبی به صورت خودجوش اقدام به فضاسازی محیطی و برگزاری مراسم می کنند. این تشکل ها در تمامی مناسبت‌ها به خوبی ورود کرده و حضور پررنگ دارند.

معاون تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی تصمیم گرفت تا مجموعه‌های مردمی از قبیل کانون مداحان و سایر تشکل ها را ساماندهی کند، از همین رو در تیرماه امسال انتخابات کانون مداحان کشور برگزار شد و با بیش از 95 درصد از مداحان شاخص کشور، نظام صنفی جامع مداحی و ستایشگری کشور تشکیل شد./851/پ210/ب1

ارسال نظرات