۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۶۳۰۱۸
مدیر حوزه علمیه خواهران همدان:

طلاب از مطالعه کتب شهید مطهری غفلت نکنند

طلاب از مطالعه کتب شهید مطهری غفلت نکنند
همدان - امیدی گفت: طلاب برای اینکه بهتر بتوانند در مقابل شبهات دینی و اعتقادی پاسخگو باشند باید آثار شهید مطهری را به صورت عمیق و دقیق مطالعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه الراضیه (س) شهرستان اسدآباد امروز با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران همدان؛ ام کلثوم امیدی برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان در این مراسم عنوان کرد: امروز شما به عنوان سربازارن امام زمان (عج) انتخاب شدید و از این حیث باید به خود افتخار کنید که چنین جایگاهی در جامعه اسلامی یافته اید.

امیدی با اشاره به اینکه مسیر طلبگی برای همه ما راه پر فراز و نشیبی است، عنوان کرد: راهی که شما به عنوان طلبه و مبلغ دین انتخاب کرده اید بسیار حساس و مهم است و جامعه اسلامی نیز حساب ویژه ای روی شما باز کرده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان افزود: اگر می خواهید که به عنوان یک طلبه موفق در حوزه های علمیه درس بخوانید ابتدا باید اهداف بلندمدت و کوتاه مدت خود را انتخاب کنید و نیز در مباحث پژوهشی و تهذیبی تلاشی دو چندان داشته باشید.

این استاد حوزه علمیه خواهران در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بنابراین برای رسیدن به اهداف بلندمدت و کوتاه مدت خود می توانید با رعایت و به کارگیری چند مورد به مقصود و مراد خویش برسید.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی دقیق، نظم، وقت شناسی، اراده قوی و... از جمله ویژگی هایی است که هر طلبه باید در دوران تحصیل در مدارس علمیه به آنها عمل کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان در ادامه سخنان خود گفت: مساله دیگری که همواره باید مورد توجه طلاب باشد و نیز اساتید آن موارد را به طلاب یادآوری کنند، بحث مطالعه کتب بزرگان دین است، شما طلاب برای اینکه بهتر بتوانید در مقابل شبهات دینی و اعتقادی پاسخگو باشید باید حتما آثار شهید مطهری را به صورت عمیق و دقیق مطالعه کنید./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات