۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۶۲۹۶۰
مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان خبر داد؛

هر مدرسه علمیه یک گروه تبلیغی

هر مدرسه علمیه یک گروه تبلیغی
همدان - حجت الاسلام موسیوند با بیان اینکه هر طلبه به طور میانگین به صورت یک روز در هفته می تواند در یک روستا حاضر شود، گفت: همه مدارس علمیه حداقل یک گروه تبلیغی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام عباس موسیوند؛ بعدازظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه استان همدان اظهار داشت: جای دارد در این جا از خدمات و تلاش های نماینده محترم ولی فقیه در همدان و نیز مدیر حوزه علمیه این استان تقدیر و تشکر داشته باشیم.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان گفت: خوشبختانه تلاش های نماینده ولی فقیه در همدان و نیز مدیر حوزه علمیه این استان؛ آیت الله موسوی اصفهانی در بحث توسعه و نشر معارف اسلامی بسیار ستودنی است و امیدواریم که این روند در آینده نیز کماکان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام موسیوند در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: براساس آمارهای موجود در طول یک سال گذشته در ۱۳۵ روستای استان همدان روحانی طرح هجرت و مستقر، زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه و سازمان تبلیغات حضور داشته اند و به وظیفه خطیر تبلیغ و نشر معارف اسلامی مشغول بوده اند که این کار فرهنگی باید تداوم داشته باشد.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان در ادامه افزود: 38 مبلغ امین از شهر مقدس قم به استان همدان اعزام شده است اما با تلاش معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان این تعداد اکنون به 140 مبلغ رسیده است از این رو امیدواریم که در سطح روستاها و مناطق دورافتاده این استان مثمر ثمر باشند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه تشریح کرد: خوشبختانه در سالهای اخبر شاهد حضور گروه‌های تبلیغی و جهادی در مناسبت‌های مختلف در روستاهای فاقد روحانی در استان همدان بودیم که این یک خبری نویدبخش برای همه دلسوزان دین و فعالان فرهنگی است.

حجت الاسلام موسیوند با اشاره به اینکه هر طلبه به طور میانگین به صورت یک روز در هفته می تواند در یک روستا حاضر شود، گفت: همه مدارس علمیه همدان حداقل یک گروه تبلیغی دارند که در این ایام به صورت جهادی در مناطق روستایی حضوری مستمر دارند.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همچنین در سال گذشته با همت حجت الاسلام والمسلمین شعبانی؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان شاهد افتتاح قرارگاه رسانه ای طلاب این استان بودیم که حجت الاسلام طاهری وظیفه مدیریت این قرارگاه را برعهده دارند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: برگزاری دوره تخصصی کودک و نوجوان، آغاز به کلینیک ناصرین برای اولین بار در کشور، حمایت از فعالیت‌های پژوهشی طلاب و اساتید و عقد تفاهم نامه‌هایی در این زمینه از دیگر فعالیت‌ها و دستاوردهای حوزه علمیه همدان در سال تحصیلی گذشته است./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات