۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۶۲۷۲۶
مدیر مدرسه سفیران هدایت همدان:

برخی در داخل به دنبال سر تا پا غربی کردن کشور هستند

برخی در داخل به دنبال سر تا پا غربی کردن کشور هستند
حجت الاسلام یوسفی گفت: محل شکل گیری تفکر و اعتقاد، مدرسه و دانشگاه است؛ به همین دلیل دشمن درصدد آن است که تفکر غربی را در مدارس ترویج کند.

حجت الاسلام علیرضا یوسفی مدیر مدرسه سفیران هدایت همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، بیان کرد: یک از مسائل چالش برانگیزی که رهبر معظم انقلاب از سال 96، به کرات درباره آن تذکر داده اند، اجرای اسناد غربی به ویژه سند 2030 است.

وی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری من باب اجرای چشم بسته این گونه اسناد غربی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به امثال تقی زاده ها اشاره کردند و تقی زاده مصداق کسانی است که می گویند ما باید از نوک پا تا موی سر غربی شویم.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه لازمه غربی شدن این است که ابتدا تفکر غربی شکل بگیرد، بیان کرد: محل شکل گیری تفکر و اعتقاد، مدرسه و دانشگاه است، به همین دلیل دشمن در صدد آن است که تفکر غربی را در مدارس خودمان ترویج کند تا در آینده مردمی از نوک پا تا سر غربی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب توسط مسئولان، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب خیلی زیبا فرمودند که باید در کشور ما مبنا قرآن و اسلام ناب باشد نه اینکه اسناد غربی را در کشور به اجرا در بیاوریم، اسنادی که در مقابل اسلام و قرآن قرار دارند.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دشمنان می دانند که نمی توانند با حمله نظامی، بر انقلاب اسلامی پیروز شوند، گفت: دشمنان می خواهند انقلاب اسلامی از درون فرو بریزد، به همین دلیل با تحریم سعی دارند فشار اقتصادی بر مردم بیاورند تا مردم را به خیابان ها بکشند، اما مردم ما حقیقتا مردم نجیبی هستند.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه فقط 20 تا 30 درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم ها می شود و مسئولان باید با نگاه به توان داخل، درصدد حل مشکلات مردم باشند، ابراز کرد: دشمنان می خواهند با پول همین مملکت و همین مردم، جوانانی باب میل خود و تفکرشان تربیت کنند، تا در آینده به آسانی بتوانند انقلاب را زمین بزنند، اما ما باید پیرو دستورات رهبر بصیر انقلاب باشیم./1403/ت210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مسترین حضرت
Iran, Islamic Republic of
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
این حضرات به جای خارج از گود نشینی و امر و نهی آستین بالا بزنن و خودشان وارد گود بشوند!
0
0